نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
629
-
الف
+

اجرای غزلی زیبا توسط آوازخوان «هراتی» و کسب رتبه دوم مسابقه «نواهنگ»

در این ویدیو اجرای «علی عمر» در فینال مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، در مرحله  فینال مسابقه آوازخوانی «نواهنگ»؛ ویژه هنرمندان مهاجر افغانستانی در ایران، «علی عمر» با اجرای یک غزل توانست نظر داوران را جلب و رتبه دوم این مسابقه استعدادیابی را کسب کند.

«علی عمر» متولد سال 1371 خورشیدی و اصالتا اهل «هرات» است که از 8 سال پیش با تشویق دوستان و اطرافیانش وارد حیطه خوانندگی شد.

این هنرمند جوان افغانستانی در سبک غزل آوازخوانی می کند.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی مقیم ایران، در دو فصل برگزار شد.

در فصل دوم مسابقه نواهنگ از بین 400 اشتراک کننده 100 تعداد تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله حضوری شد که در نهایت 10 تن به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد شدند.

با حذف شش تن از ده بهترین مسابقه نواهنگ، در مرحله فینال این مسابقه که روز جمعه 26 حمل(فروردین) از شبکه آی فیلم 2 نشر شد، چهار هنرمند برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند و به ترتیب «داوین نیکزاد» مقام اول، «علی عمر» مقام دوم،  «محمدرضا قربانی» رتبه سوم و در نهایت «احمدمختار نیکیار» رتبه چهارم مسابقه آوازخوانی را از آن خود کرد.

م ا  

نظر شما
ارسال نظر