نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
992
-
الف
+

هنرنمایی رتبه اول مسابقه «نواهنگ» در مرحله فینال

در این ویدیو اجرای «داوین نیکزاد» در فینال مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، در مرحله  فینال مسابقه آوازخوانی «نواهنگ»؛ ویژه هنرمندان مهاجر افغانستانی در ایران، «داوین نیکزاد» آهنگی از «مهدیار حبیبی» را بازخوانی کرد و توانست با کسب رای اعتماد سه داور، عنوان رتبه اول دور دوم این مسابقه استعدادیابی را کسب کند.

«داوین نیکزاد» متولد سال 1379 خورشیدی و اصالتا اهل «هرات» است و از خردسالی به موسیقی علاقه مند بوده است.

این هنرمند جوان افغانستانی که در سبک های پاپ و کلاسیک آوازخوانی می کند، «محسن یگانه»، «فرزاد فرزین» و «احمد ولی» را به عنوان الگوهای هنری خود معرفی کرده است.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی مقیم ایران، در دو فصل برگزار شد.

در فصل دوم مسابقه نواهنگ از بین 400 اشتراک کننده تعداد تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله حضوری شد که در نهایت 10 تن به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد شدند.

با حذف شش تن از ده بهترین مسابقه نواهنگ، در مرحله فینال این مسابقه که روز جمعه 26 حمل(فروردین) از شبکه آی فیلم 2 نشر شد، چهار هنرمند برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند و به ترتیب «داوین نیکزاد» مقام اول، «علی عمر» مقام دوم،  «محمدرضا قربانی» رتبه سوم و در نهایت «احمدمختار نیکیار» رتبه چهارم مسابقه آوازخوانی را از آن خود کرد. 

م ا 

نظر شما
ارسال نظر