نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3167
-
الف
+

امروز در «پنج کیلومتر تا بهشت» می بینید؛ غافلگیری «امیر حسین» از خبر خواستگاری «آیدا»

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال «چاردیواری» قسمت اول سریال «پنج کیلومتر تا بهشت»  امروز از شبکه آی فیلم 2 نشرمی شود.

سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» به کارگردانی «علیرضا افخمی» محصول سال 1390 است.

در خلاصه این سریال آمده است؛ «امیرحسین» سال ها در کمپنی دارویی همایون کار می‌کند و با جمشید پسر همایون رفاقت دارد و به آیدا دختر همایون علاقمند است. جمشید با یک سارق دارو شریک می‌شود و نقشه دزدی از کارگاه پدرش را می‌چیند، دزدان شرکت همایون را سرقت می‌کنند و امیرحسین زخمی می‌شود و پیکرش را به خارج از شهر منتقل می‌کنند. با پیگیری‌های پلیس جمشید و همدستانش دستگیر شده و آیدا با استفاده از نشانه‌هایی که در خواب می‌بیند به حقایقی پی می برد... 

«داریوش فرهنگ»، «مهدی سلوکی»، «شبنم قلی خانی»، «نفیسه روشن»، «پریناز ایزدیار»، «پردیس افکاری»، «شهرام قائدی»، «رضا توکلی»، «شهنام شهابی»، «الناز حبیبی»، «سولماز غنی» و «سپیده ذاکری» در این سریال بازی کرده اند.

امروز در قسمت اول سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «امیر حسین» به «آیدا» دختر کارفرمایش علاقه دارد اما نگران است که در این خصوص با «همایون» و دخترش صحبت کند، از سوی دیگر «آیدا» هم «امیر حسین» را دوست دارد اما با اصرار های پدرش ناگزیر می شود تا به حضور در مراسم خواستگاری یکی از دوستان همایون رضایت بدهد و ...

بر اساس این گزارش سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران و کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

م‌ ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین