نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2138
-
الف
+

«رضا فیاضی»: کاش جنگ در تمام جهان تمام شود و شادی نصیب همه شود

«رضا فیاضی»، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از علاقه اش به حرفه بازیگری گفت.

به گزارش آی فیلم2، «رضا فیاضی»، بازیگر پیشکسوت عرصه تیاتر، سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «قصه های تا به تا»، «دنیای شیرین»، «مثل من مثل تو»، «امروز و فردا»، «خودرو تهران 11»، «کلاه پهلوی»، «رانت خوار کوچک»، «کژدم 33» و «روزگار قریب» تماشا کردند در یک مصاحبه از فعالیت های خود در سال 1400 سخن گفت.

فیاضی که سال ۱۴۰۰ تقریبا از بازیگران پرکار تلویزیون ایران شناخته شد، در گفت و گویی خاطرنشان کرد: سال قبل به لحاظ موقعیت‌هایی که داشتم شخصاً برایم سال خوبی بود. به مدت پنج سال در کیش زندگی کردم، کتابفروشی ام را اداره و تدریس می‌کردم اما بعد از ابتلاء به کرونا دیگر نتوانستم آنجا بمانم و به تهران برگشتم و  تمام تمرکزم را روی کار گذاشتم و الان خدا را شکر جزو پرکارترین بازیگران تلویزیون شده‌ام. طبیعتاً این اتفاقات برایم خوشایند است.

وی همچنین اظهار کرد: سال گذشته به همراه «عنایت بخشی» برایمان بزرگداشت گرفتند و خیلی خوشحال شدیم. همچنین شبکه مستند ایران، مستندی از زندگی‌ام در سال گذشته ساخت که این هم از اتفاقات خوب زندگی ام بود. از دو کتاب صوتی داستانم هم در فرهنگسرای رسانه رونمایی شد و در کنار همه این اتفاقات خوشایند، کارهای بازیگری زیادی داشتم که خیلی خوب بودند ولی در کل بیشتر تمرکزم روی نوشتن و بازیگری در تلویزیون بود.

بازیگر سریال «قصه های تا به تا» در مصاحبه با ایسنا درباره مهمترین آرزویش در سال جدید خاطرنشان کرد: مهمترین آرزویم در سال ۱۴۰۱ توقف جنگ در جهان و شاد بودن مردم کشورم است، ان شاءالله در سال جدید ما کمتر شاهد اتفاقات تلخ باشیم.

او سپس درباره کارهای جدیدش در تلویزیون توضیح داد: سریال هایی تحت عنوان «جزر و مد» به کارگردانی «علی عبدالعلی زاده»، «خانه پرتقالی‌ها»، «خوشنام» ، «عقرب عاشق» ساخته «حسین سهیلی زاده» و همچنین یک تله فلم هم با «سیامک خواجه وند» کار کردم. 

این بازیگر پیشکوست ایرانی در خصوص علاقه خود به حرفه اش عنوان کرد: من به لحاظ مالی مشکلی ندارم و خدا را شکر به لحاظ هزینه تامین هستم اما اگر کار نکنم زنده نیستم و می میرم. من عاشق کارم هستم.

رضا فیاضی در پایان گفت: بیشترین دغدغه و عشقم، کار برای بچه‌ها است. اساسا کار در حوزه کودکان را خیلی دوست دارم و خیلی برایم ارزشمند است. امیدوارم ما در سال جدید برای کودکان کارهای بهتر و بیشتری داشته باشیم. 

م ا 

نظر شما
ارسال نظر