نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1815
-
الف
+

مروری بر کارنامه هنری «محمد شیری» در برنامه «خارج از کادر»

«محمد شیری»، بازیگر سینما و تلویزیون ایران در برنامه «خارج از کادر» از زندگی حرفوی خود خواهد گفت.

به گزارش آی فیلم 2، برنامه «خارج از کادر» با حضور «محمد شیری» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 درحال حاضر هنرنمایی وی را در سریال «شب های برره» مشاهده می کنند، امشب 10 حمل (فروردین ) از آی فیلم۲ نشر می شود.

«محمد شیری» متولد 30 دلو (بهمن) 1328 در مشهد، فارغ التحصیل دیپلومه ادبیات می باشد.

وی کار هنری را از بازیگری در جمع خانوادگی و گردانندگی برنامه های مکتب شروع کرد و در نهایت در سال 1349 وقتی 21 ساله بود به کورس های بازیگری رفته و زیر نظر «احمد کاشانی» و اسکویی به صورت حرفوی بازیگری را فرا گرفت.

شیری در سال 1360 با بخش آیتم نمایشی برنامه سینما تیاتر از شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار وارد قاب تلویزیون شد و از سال 1362 تا 1367 با برنامه «آقای اقتصادی» به شهرت رسید. 

اولین بار در سال 1359 با فلم «ستاره دنبال داره» به سینما راه پیدا کرد و همچنین در فلم های «دادشاه»، «سامان»، «آخرین مهلت»، «شمعی در باد»، «شبی در تهران»، «حلقه‌های ازدواج»، «دزدان خیابان جردن»، «دردسر بزرگ»، «یکی برای همه»، «قانون مورفی»، «لازانیا» و «اژدر» ایفای نقش داشته است.

وی با هنر نمایی در نقش «سالار خان» در سریال «شب های برره» به کارگردانی «مهران مدیری» به شهرت زیادی رسید.

محمد شیری همچنین در سریال های «سلمان فارسی»، «خاتون»، «جیران»، «دوقلوها»، «جاده چالوس»، «چارخونه»، «گنج مظفر»، «جایزه بزرگ»، «هنگامه»، «دردسر والدین» و «روزی عقابی» بازی کرده است.

گفتنی است برنامه «خارج از کادر» با حضور «محمد شیری» امشب 10 حمل (فروردین ) 1401 ساعت 21:30 به وقت تهران و کابل و 22:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر