نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2003
-
الف
+

آنچه در قسمت اول سریال «شب های برره» می بینید+ویدیو

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «شب های برره» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم2، با به پایان رسیدن سریال «پازل» قسمت اول سریال «شب های برره» امروز از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

«شب های برره» به کارگردانی «مهران مدیری» محصول سال 1384 خورشیدی است.

هر قسمت از این سریال داستانی مستقل را نقل می‌کند که در روستای خیالی برره و در میان باشندگان این روستا اتفاق می‌افتد. وقایع این مجموعه در ایران در زمان «رضاشاه» اتفاق می‌افتد. «کیانوش استقرار زاده» سردبیر یک روزنامه دهه ۱۳۱۰ است. او با نوشتن مقاله‌ای انتقادی به تبعید در نقاط دوردست ایران محکوم می‌شود.

در بین راه در اتفاقاتی توسط یک مار (نشیمن گز) گزیده می‌شود. «شیر فرهاد»، پسر خان پایین برره او را به برره می‌آورد، وی را درمان می‌کند ولی وقتی می‌فهمد او فراری است و حکم تیر دارد او را به بالا برره می‌برد و…

«سیامک انصاری»، «فلامک جنیدی»، «شقایق دهقان»، «بهنوش بختیاری»، «هادی کاظمی»، «فاطمه هاشمی»، «سعید پیردوست»، «محمد شیری» و...از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کردند.

امروز در قسمت اول سریال «شب های برره» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «کیانوش» روزنامه نگار است و با نوشتن مقاله‌ای انتقادی توسط محکمه گناهکار شناخته شده و به نقطه ای دوردست تبعید می شود، وی در مسیر توسط یک مار گزیده می شود و در آستانه مرگ قرار می گیرد اما...

سریال «شب های برره» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، ساعت 19:00 به کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی‌فیلم 2 نشر می شود. 

تماشای آنلاین سریال «پازل»

ع ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین