نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2980
-
الف
+

امروز در «کلانتر» می بینید؛ پنهان کاری «تینا» و جست و جوی پولیس برای پیدا کردن جوان مفقودی

در این گزارش خلاصه ای از مهم ترین وقایق قسمت اول سریال «کلانتر» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم2، با به پایان رسیدن سریال در «مرگ تدریجی یک رویا»، قسمت اول سریال «کلانتر 1» امروز از شبکه آی فیلم 2 نشرمی شود.

سریال «کلانتر» به کارگردانی «محسن شاه محمدی» محصول سال 1382 خورشیدی است.

داستان این سریال درباره یک افسر پولیس به نام «سرگرد علی امیری» است که در هر قسمت از داستان مصروف یک دوسیه جنایی به شمول قتل، آدم ربایی، سرقت و... می شود و برای یافتن خلافکاران تلاش می کند.

«ایرج نودری»، «آناهیتا همتی»، «مریم سلطانی»، «سعید آقاخانی»، «رامبد شکرابی»، «معصومه آقاجانی» و «شراره دولت آبادی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

امروز در قسمت اول سریال «کلانتر» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «تینا» و «نیما» نامزد هستند و تفاوت های زیادی با هم دارند، «تینا» از رفتاری های همسر آینده اش ناراضی است و به خاطر سیطره خشو بر زندگی «نیما» همیشه او را به سخره می گیرد، «سیما» از مشاهده ناسازگاری های «تینا» ناراحت می شود و از پسرش می خواهد تا وی را طلاق بدهد؛ از سوی دیگر نیما برای خرید یک زمین عازم سفر می شود و تهران را ترک می کند اما ...

بر اساس این گزارش سریال «کلانتر1»، هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران، ساعت 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «کلانتر 1»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر