نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2101
-
الف
+

بینندگان آیفیلم۲ در نوروز ۱۴۰۱ به تماشای «شب های برره» می نشینند

سریال کمیدی «شب های برره» از روز جمعه 27 حوت (اسفند) از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

بنا بر درخواست ها و پیام های مکرر بینندگانآی فیلم۲، با پایان یافتن سریال در حال نشر «پازل»، روز جمعه 27 حوت (اسفند) قسمت اول سریال کمیدی «شب های برره» از این شبکه جهانی نشر خواهد شد.

شب های برره

به گزارش آی فیلم 2، «شب های برره» به کارگردانی «مهران مدیری» محصول سال 1384 خورشیدی است.

هر قسمت از این سریال داستانی مستقل را نقل می‌کند که در روستای خیالی برره و در میان باشندگان این روستا اتفاق می‌افتد. وقایع این مجموعه در ایران در زمان «رضاشاه» اتفاق می‌افتد. «کیانوش استقرار زاده» سردبیر یک روزنامه دهه ۱۳۱۰ است. او با نوشتن مقاله‌ای انتقادی به تبعید در نقاط دوردست ایران محکوم می‌شود.

در بین راه در اتفاقاتی توسط یک مار (نشیمن گز) گزیده می‌شود. «شیر فرهاد»، پسر خان پایین برره او را به برره می‌آورد، وی را درمان می‌کند ولی وقتی می‌فهمد او فراری است و حکم تیر دارد او را به بالا برره می‌برد و…

شب های برره

«سیامک انصاری»، «فلامک جنیدی»، «شقایق دهقان»، «بهنوش بختیاری»، «هادی کاظمی»، «فاطمه هاشمی»، «سعید پیردوست»، «محمد شیری» و...از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کردند.

شب های برره

بر اساس این گزارش سریال «شب های برره» از روز جمعه 27 حوت (اسفند) هر روز ساعت 19:00 به کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی‌فیلم 2 نشر می شود. 

تماشای آنلاین سریال «ـپازل»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

شبکه ای فلم در وسط سال جاری از تلویزون ما یعنی ولایت قندهار افعانستان حذف گردیده ما نتوانستیم مجددا انرا فعال سازیم لطفا برای فعال سازی مجدد رهنمایی کنید