نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2790
-
الف
+

کدام سریال ها در نوروز 1401 از شبکه آی فیلم 2 نشر می شوند؟

در این گزارش با سریال های و فلم های نوروزی شبکه آی فیلم2 آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، همزمان با آغاز سال نو خورشیدی، شبکه جهانی آی فیلم2 سریال های کمیدی، پولیسی و درامی را که بیشترین تقاضا را از سوی بینندگان داشته اند، در جدول نشراتی خود قرار داده است.

براین اساس سریال های «کلاه قرمزی»، «کلانتر»، «چاردیواری»، «شب های برره» و «نون خ» در جدول نشر نوروزی شبکه آی فیلم 2 در سال 1401 خورشیدی قرار گرفته اند.

کلاه قرمزی

کلاه قرمزی

 سریال «کلاه قرمزی» به کارگردانی «ایرج طهماسب» تولید شده است.

در این سریال عروسکی ماجراها و اتفاقات هیجان انگیزی برای «کلاه‌قرمزی» و دیگر گودی ها (عروسک ها) رخ می‌دهد و شخصیت هایی همچون پسر عمه‌زا، فامیل دور، آقای همساده، ببعی، جیگر، دختر همسایه، گابی، بچه فامیل دور، گیگیلی، دوره جان، گدا و ... به همراه مهمانان و چهره های آشنا؛  اتفاقاتی دیدنی، جذاب و شیرین را رقم می زنند.

در این سریال عروسکی، عروسک‌گردان و صداپیشه‌های مطرح تلویزیونی و سینمایی ایران چون «حمید جبلی»، «محمد لقمانیان»، «بهادر مالکی»، «نگار استخر»،  «محمد بحرانی»، «محمدرضا هدایتی»، «کاظم سیاحی» و «فاطمه معتمد آریا» حضور دارند.

کلانتر

کلانتر

سریال «کلانتر» به کارگردانی «محسن شاه محمدی» محصول سال 1382 خورشیدی است.

داستان این سریال درباره یک افسر پولیس به نام «سرگرد علی امیری» است که در هر قسمت از داستان مصروف یک دوسیه جنایی به شمول قتل، آدم ربایی، سرقت و... می شود و برای یافتن خلافکاران تلاش می کند.

«ایرج نودری»، «آناهیتا همتی»، «مریم سلطانی»، «سعید آقاخانی»، «رامبد شکرابی»، «معصومه آقاجانی» و «شراره دولت آبادی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

چاردیواری

چاردیواری

سریال «چار دیواری» به کارگردانی «سیروس مقدم» محصول سال ۱۳۸۹ است.

در داستان این سریال آمده است؛ «مریم» که برای سفر به خارج از کشور، با ممانعت‌های پدرش مواجه است، به «نادر»  پیشنهاد می‌کند تا با هم به طور صوری ازدواج کنند. نادر که در یک آشپزخانه تهیه غذا مصروف به کار است، بدون اطلاع فامیلش با پیشنهاد او موافقت کرده و به کمک دوست صمیمی‌اش «خیری»، تلاش می‌کند تا حقیقت را پنهان نگه‌دارد. بنابراین خانه‌ای کوچک را به عنوان فردی متأهل اجاره می کند و ...

«امیر جعفری»، «سعید آقاخانی»، «بهنوش طباطبایی»، «آتیلا پسیانی»، «مریم امیرجلالی»، «جواد عزتی»، «مهران رجبی»، «ناهید مسلمی»، «آزیتا لاچینی»، «محمد فیلی»، «صدرالدین حجازی»، «سمیرا حسن‌پور»، «شهربانو موسوی»، «نعیمه نظام‌دوست»، «گیتی معینی» و «سیروس میمنت» در این سریال بازی کرده اند.

 شب های برره

شب های برره

سریال کمیدی «شب های برره» به کارگردانی «مهران مدیری» محصول سال 1384 است.

شب‌های برره در هر قسمت داستانی مستقل را نقل می‌کند که در روستای خیالی برره و در میان باشندگان این روستا اتفاق می‌افتد. وقایع این مجموعه در ایران در زمان «رضاشاه» اتفاق می‌افتد. «کیانوش استقرار زاده» سردبیر یک روزنامه دهه ۱۳۱۰ است. او با نوشتن مقاله‌ای انتقادی به تبعید در نقاط دوردست ایران محکوم می‌شود.

در بین راه در اتفاقاتی توسط یک مار (نشیمن گز) گزیده می‌شود. «شیر فرهاد»، پسر خان پایین برره او را به برره می‌آورد، وی را درمان می‌کند ولی وقتی می‌فهمد او فراری است و حکم تیر دارد او را به بالا برره می‌برد و…

«سیامک انصاری»، «فلامک جنیدی»، «شقایق دهقان»، «بهنوش بختیاری»، «هادی کاظمی»، «فاطمه هاشمی»، «سعید پیردوست»، «محمد شیری» و...از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کردند.

نون خ

نون خ

سریال «نون خ» به کارگردانی«سعید آقاخانی» محصول سال 1398 خورشیدی است.

این سریال، داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز دارد. «نورالدین خانزاده» با بازی «سعید آقاخانی)»صاحب یک کارگاه فرآوری تخمک (تخمهٔ) آفتاب‌گردان است. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمهٔ آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام میرزایی فروخته‌است تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند.

در همین حین، خبر می‌رسد که میرزایی از دنیا رفته و کشاورزان که از این خبر مطلع می‌شوند هر یک به نحوی سعی می‌کنند تا پول محصولاتی را که به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند...

«سعید آقاخانی»، «علی صادقی»، «هدیه بازوند»، «سیروس میمنت»، «حمیدرضا آذرنگ»، «هومن حاجی عبداللهی»، «پاشا جمالی»، «ندا قاسمی»،  «فریده سپاه منصور»، «سیروس سپهری» و «کاظم نوربخش» در این سریال بازی می کنند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین