نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2164
-
الف
+

بازخوانی آهنگ «امیر جان صبوری» در مسابقه «نواهنگ» با صدای «عبدالقدیر سعیدی» +ویدیو

در این ویدیو بازخوانی آهنگ «ای دل» را با صدای «عبدالقدیر سعیدی» در فصل دوم مسابقه «نواهنگ» تماشا می کنید.

به گزارش  آی فیلم2، پس از حذف «شایان محمدی» در مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» ویژه آواخوان مهاجر افغانستانی در ایران؛ این برنامه وارد مرحله «9 بهترین» شد.

«عبدالقدیر سعیدی» آوازخوانی هراتی در این مرحله آهنگی با عنوان «ای دل» از «امیرجان صبور» را بازخوانی کرد.

سعیدی متولد سال 1371 خورشیدی است که در سبک محلی آوازخوانی می کند.

این هنرمند جوان افغانستانی توانست با اجرای خود نظر داوران را جلب و 3 چراغ سفید را دریافت کند.

لازم به ذکر است کد رای دهی «عبدالقدیر سعیدی» در مسابقه نواهنگ، 101 می باشد که علاقه مندان به اجرای این آوازخوان جوان می توانند، با این کد از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

علاقه مندان به اجرای هر یک از اشتراک کنندگان می توانند کد رای دهی مختص به هر اشتراک کننده را به صورت SMS به سامانه پیامکی 3000097 از ایران، شماره 0787449899 از افغانستان و از سایر کشور ها به شماره 0093787449899 ارسال کنند.

«آرش بارز» آوازخوان جوان و نام آشنای افغانستان، «مهدیار حبیبی» آوازخوان، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی و «عارف جعفری» خواننده و آهنگساز افغانستانی داوران این رقابت استعداد یابی هستند.

در فصل دوم مسابقه نواهنگ از بین 400 اشتراک کننده تعداد 100 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله حضوری شد که در نهایت ده تن به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد شدند.

لازم به ذکر است فصل دوم مسابقه نواهنگ، جمعه هر هفته ساعت 19:00 به وقت تهران و 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر