نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2324
-
الف
+

سریال کمیدی «نون خ» به زودی در شبکه آی فیلم 2

سریال «نون خ » به زودی از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم2، با به پایان رسیدن سریال در حال نشر «از سرنوشت» از روز شنبه 21 حوت(اسفند) فصل اول سریال «نون خ» جایگزین آن خواهد شد.

 سریال « نون خ » به کارگردانی«سعید آقاخانی» محصول سال 1398 خورشیدی است.

نون خ

این سریال، داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز دارد. «نورالدین خانزاده» با بازی «سعید آقاخانی)»صاحب یک کارگاه فرآوری تخمک (تخمهٔ) آفتاب‌گردان است. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمهٔ آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام میرزایی فروخته‌است تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند.

در همین حین، خبر می‌رسد که میرزایی از دنیا رفته و کشاورزان که از این خبر مطلع می‌شوند هر یک به نحوی سعی می‌کنند تا پول محصولاتی را که به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند...

«سعید آقاخانی»، «علی صادقی»، «هدیه بازوند»، «سیروس میمنت»، «حمیدرضا آذرنگ»، «هومن حاجی عبداللهی»، «پاشا جمالی»، «ندا قاسمی»،  «فریده سپاه منصور»، «سیروس سپهری» و «کاظم نوربخش» در این سریال بازی می کنند.

نون خ

بر این اساس فصل اول سریال «نون خ» از روز شنبه 21 حوت(اسفند) هر شب ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

نظر شما
ارسال نظر