نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1511
-
الف
+

در«مرگ تدریجی یک رویا» می بینید؛ «ساناز» مادرش را به خانه سالمندان می برد

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت شانزدهم سریال «مرگ تدریجی یک رویا» را مشاهده می کنید.

در قسمت های قبلی سریال «مرگ تدریجی یک رویا» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، مشاهده کردید؛ اختلافات فرهنگی و عقیدتی «مارال» و «حامد»  که مدت زیادی نیست با هم ازدواج کردند باعث دوری آن ها از هم شد و دخالت های ساناز و دوستانش در زندگی خصوصی زوج جوان زمینه ساز طلاق آن ها شد.

«مارال» پس از برنده شدن یک جایزه ادبی در انگلیس تحت تاثیر فردی به نام «آریان» قصد سفر به این کشور را دارد اما پس از طلاق و دور شدن از دختر خردسالش «هستی» به شدت غمگین می شود.

«ساناز»هم می خواهد همراه خواهرش از ایران خارج شود اما هنگامی که شرایط روحی «مارال» را مشاهده می کند از برادرش «مهرداد» که سال های زیادی به دور از آن ها و در خارج از ایران است مشورت می گیرد.

امروز در قسمت شانزدهم سریال «مرگ تدریجی یک رویا» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «مارال» برای حضور در یک محفل ادبی در انگلیس در خانه یکی از دوستانش به شدت مصروف مطالعه و پژوهش است از سوی دیگر «ساناز» پس از مشورت با برادرش و عملی کردن پلان هایش تصمیم می گیرد تا خانه پدری اش را بدون  اطلاع خواهرش بفروشد، آفاق خدمه منزل و پرستار مادر آن ها هنگاهی که از کار های ساناز مطع می شود به سراغ «حامد» می رود تا از او کمک بگیرد اما ....

به گزارش آی فیلم2، سریال «مرگ تدریجی یک رویا» به کارگردانی «فریدون جیرانی» تولید سال 1387 خورشیدی است و در خلاصه داستان آن آمده است: نویسنده‌ای جوان به نام مارال عظیمی با نوشتن یک رمان مشهور می‌شود و این شهرت تاثیر زیادی بر زندگی وی می‌گذارد، او با دخالت های خواهرش و آریان از همسرش حامد یزدان پناه جداشده و به ترکیه می‌رود...

«دانیال حکیمی»، «ستاره اسکندری»، «سامیه لک»، «هوشنگ توکلی»، «پولاد کیمیایی»، «مهسا کرامتی»، «فریده سپاه‌منصور»، «مائده طهماسبی»، «پوراندخت مهیمن»، «هایده حائری»، «آشا محرابی»، «ناصر طهماسب»، «کیانوش گرامی»، «محمود بنفشه‌خواه» و «احمد ساعتچیان» بازیگران این سریال هستند.

سریال «مرگ تدریجی یک رویا» هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران، ساعت 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «مرگ تدریجی یک رویا»

نظر شما
ارسال نظر
مریم خسروی

سلام من هیچ وقت این جور فرزندان ودرک نمیکنم چطور میشه عزیزترینات (پدرمادر)که بزرگت کردن ببری خونه سالمندان مگه نمیشه خودمون خدمتشون وبکنیم