نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2316
-
الف
+

«مهدیار حبیبی» به جمع داوران فصل دوم مسابقه «نواهنگ» پیوست

«مهدیار حبیبی» در فصل دوم مسابقه «نواهنگ» داوری می کند.

به گزارش آی فیلم 2، «مهدیار حبیبی» آوازخوان، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی به عنوان یکی از داوران بخش اصلی مسابقه نواهنگ معرفی گردید.

مراحل اولیه فصل دوم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان نوظهور و با استعداد افغانستانی مقیم ایران، برگزار شده است.

با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله حضوری می شود که در نهایت ده نفر به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد خواهند شد.

«مهدیار حبیبی» در 10 حوت (اسفند) 1352 خورشیدی متولد شده و در رشته مکانیک تحصیل کرده و همزمان در حوزه موسیقی نیز فعالیت داشته است.

وی دوره سلفژ و تحصیلات هارمونی تحلیلی و تاریخ موسیقی و آوازخوانی مدرن را در نزد اساتید برجسته ایرانی آموزش دیده است.

از فعالیت های این هنرمند می توان به حضور در جشنواره های بین المللی هند، ازبکستان و ... به عنوان موسس و عضو ارشد گروه موسیقی «آرین»، همکاری با انستیتوت گوته آلمان در لیسه امانی کابل، اشتراک در جشنواره بین المللی سارک، ریاست بنیاد موسیقی افغانستان به مدت سه سال، همکاری با رسانه های خصوصی و ملی افغانستان، راه اندازی گروه های مختلف موسیقی در کابل و آموزش هنرجویان موسیقی در این شهر، همکاری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و راه اندازی گروه های موسیقی مختلف در مشهد، اجرای کنسرت های مختلف در رشت، مشهد و اصفهان، همکاری و حضور در جشنواره های مختلف تیاتر از جمله تیاتر فجر اشاره کرد.

گفتنی است پیش از این «عارف جعفری» و «آرش بارز» به عنوان داوران این مسابقه آوازخوانی معرفی شده بودند. گردانندگی مسابقه «نواهنگ 2» را نیز «ایرج نوذری» بازیگر مطرح ایرانی بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:

«آرش بارز» مسابقه نواهنگ را «داوری» می‌کند

«عارف جعفری» در جمع داوران فصل دوم مسابقه «نواهنگ» قرار گرفت

نظر شما
ارسال نظر