نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3994
-
الف
+

خبر خوش برای علاقه مندان به انیمیشن «پوریای ولی»

سری جدید سریال انیمیشنی «پهلوانان» در نوروز سال ۱۴۰1 نشر خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2، «سیاوش زرین‌آبادی» نویسنده و کارگردان انیمیشن «پهلوانان» از نشر سری جدید این مجموعه در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

وی در خصوص داستان سری جدید این انیمیشن  در یک مصاحبه گفته است: پهلوانان به لحاظ محتوا و داستان، تفاوت چندانی با سری قبل آن ندارد و در سری جدید این مجموعه سعی کردیم از همان فضا و شخصیت‌های آشنا برای مخاطب استفاده کنیم. به طور کل پویانمایی «پهلوانان» در سری جدید خود از نظر تخنیکی و پردازش مدل‌ها تا حدودی ارتقا پیدا کرده، به گونه‌ای که کاراکترهای آن قابلیت حرکت و چرخش بهتر و بیشتری پیدا کرده‌اند.

زرین‌آبادی درباره محبوبیت «پهلوانان» اظهار داشت: از آنجا که خوشبختانه این انیمیشن مورد پسند مخاطبان بسیاری قرار گرفته بنابراین می‌توان مدعی شد پهلوانان اثری پرمخاطب است، چرا که تاکنون توانسته تماشاگران زیادی را با خود همراه کند و ما به عنوان گروه تولید انیمیشن پهلوانان، روزانه پیام‌های بسیاری از داخل و خارج از کشور، مبنی بر تولید و نشر قسمت‌های جدید و بیشتری از این پویانمایی دریافت می‌کنیم که امیدواریم بتوانیم گام‌های موثر و گسترده تری را در عرصه تولید این پویانمایی برداریم.

کارگردان مجموعه «پهلوانان» اظهار داشت: در تولید انیمیشن «پهلوانان» همیشه سعی بر این بوده که شاگردان پوریای ولی ویژگی‌های ابرقهرمانی و فوق انسانی نداشته باشند و به طور کامل شبیه آدم‌های معمولی با ضعف‌ها و قوت‌های عادی و آمیخته با روزمرگی‌ها به تصویر کشیده شوند تا مخاطب به ویژه نوجوانان بهتر بتوانند با آنها همذات پنداری کنند.

سریال «پهلوانان» به کارگردانی «سیاوش زرین آبادی» که پیشتر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است در 52 قسمت و 4 فصل، تولید سال 1386 است.

این انیمیشن داستان  زندگی پهلوان «پوریای ولی» را روایت می کند که با تیزهوشی و همکاری شاگردانش پهلوان یاور، پهلوان صفی و پهلوان مفرد، در مقابل مکر و حیله «اسکندرخان» داروغه طماع، حریص و جاه‌طلب شهر، ایستادگی و مبارزه می‌کند. همچنین گفته‌های پوریای ولی در این انیمیشن آمیخته با نکات اخلاقی و فرهنگی است. داستان این مجموعه در شهر خوارزم، از شهرهای خراسان قدیم، در قرن هشتم هجری قمری می‌گذرد.

سریال انیمیشنی «پهلوانان» در بیشتر جشنواره‌های داخلی و خارجی حضور داشته و در سومین جشنواره بین‌المللی تلویزیونی جام جم ایران، جایزه برترین کارگردان سریال را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید:

نقدی بر انیمیشن در حال نشر «پهلوانان» از شبکه آی فیلم2

نظر شما
ارسال نظر