نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2632
-
الف
+

فلم سینمایی «صحنه زنی» در سینما آی فیلم بررسی می شود

فلم سینمایی «صحنه زنی» به کارگردانی «علیرضا صمدی» در برنامه «سینما آیفیلم» بررسی میشود.

به گزارش آی فیلم2، ‌فلم سینمایی «صحنه زنی» به کارگردانی و نویسندگی «علیرضا صمدی» محصول سال 1399 خورشیدی، شنبه 9 دلو(بهمن) ساعت 20:30 به وقت تهران، 21:30 به وقت کابل و 22:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه جهانی آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

فلم سینمایی «صحنه زنی» در مورد «اسد» رئیس یک باند خلافکار است که همراه با دو دوست خود صحنه‌های جعلی سانحه ترافیکی می‌سازد تا از بیمه خسارت بگیرد.

مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، مجید صالحی، لیندا کیانی، پیام احمدی نیا، محمد نادری، امید روحانی، حمیدرضا نعیمی، آتش تقی پور، سیامک ادیب، غزاله جزایری و فرزانه سهیلی بازیگران این فلم سینمایی هستند.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌ سازندگان آن آشنا شوند.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر