نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2783
-
الف
+

آنچه در قسمت اول سریال «یک مشت پر عقاب» می بینید+ویدیو

در این گزارش خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «یک مشت پر عقاب» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم2، با به پایان رسیدن سریال «هست و نیست»، قسمت اول سریال«یک مشت پر عقاب» امروز از شبکه آی فیلم 2 نشرمی شود.

سریال «یک مشت پر عقاب» به کارگردانی «اصغر هاشمی» تولید سال 1386 خورشیدی است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: در پی درگذشت خواهر دوگانه (دوقلوی) امیرحسین دانشور، فارغ التحصیل رشته انجنیری(مهندسی) نفت که در حال گذراندن خدمت وظیفه است، او به تهران فرا خوانده می شود. پدر او مهندس دانشور از انجنیران قدیمی شرکت ملی نفت می باشد که در اثر حادثه خودکشی دخترش سکته کرده و بستری شده است.

امیرحسین پس از اتمام مراسم دقیقا در شبی به تبریز برمی گردد که همان روز مردم تبریز طی اقدامی اعتراضی دفتر حزب رستاخیز را به آتش کشیده اند و ...

امروز در قسمت اول سریال «یک مشت پر عقاب» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «امیرحسین دانشور» در یکی از مراکز نظامی مصروف خدمت است که متاسفانه با مشکلاتی درگیر شده، در این میان برای وی یک هفته رخصتی صادر می شود تا به تهران بازگردد، امیرحسین پس از بازگشت به تهران متوجه می شودکه خواهرش «مهشید»...

رضا کیانیان، حامد بهداد، خزر معصومی، پرویز پورحسینی، احمد آقالو، آهو خردمند، فریبا کامران، بهرام ابراهیمی، نیره فراهانی، سید مهرداد ضیایی، محمود بنفشه‌خواه، مهدی تقی‌نیا، کاظم هژیرآزاد، محمدرضا جوزی، ابوالفضل شاه‌کرم، ساره بیات، اشکان خطیبی، حمیدرضا میلاد، هومن کیایی، علیرضا خمسه، هرمز هدایت، مهدی میامی، بیوک میرزایی، محمود مقامی، مهران رجبی، مسعود سخایی، مرتضی کاظمی، سیامک اشعریون، محمدرضا غفاری و حسین فلاح بازیگران این سریال هستند.

بر اساس این گزارش سریال «یک مشت پر عقاب» هر شب ساعت 18:00 به وقت تهران، ساعت 19:00 به کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی‌فیلم 2 نشر خواهد شد.

دانلود سریال «هست و نیست»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

میتونستین به جاش شب چراغ رو پخش کنید.این که هزار بار ازشبکه های تلوزیون پخش شده.