نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1941
-
الف
+

مروری بر کارنامه هنری «ابراهیم آبادی» در «خارج از کادر» امشب

در برنامه «خارج از کادر» امشب مروری بر کارنامه هنری زنده یاد «ابراهیم آبادی» داریم.

به گزارش آی فیلم 2، برنامه «خارج از کادر» با مروری بر کارنامه هنری زنده یاد «ابراهیم ابادی» بازیگر کهنه کار تیاتر، سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم2 نقش آفرینی وی در سریال های «دانی و من»، «شب دهم»، «زیر آسمان شهر»، «پادری»،«در چشم باد»،«حس سوم»، «دیوار شیشه ای»، «همسران»، «بچه های خیابان» و سریال در حال نشر «مدرسه مادربزرگ ها»،‏ شاهد بودند، از آی فیلم۲ نشر می شود. 

زنده یاد «ابراهیم آبادی» زاده سال۱۳۱۳ خورشیدی است که ابتدا در رشته هنر زیر نظر اساتیدی همچون «علی اصغر گرمسیری» به تحصیل پرداخت و بعد به شهر پراگ رفت و مدرک تحصیلی کارگردانی تیاتر را گرفت.

وی در تمام سال‌های فعالیت حرفوی خود علاوه بر فعالیت در تیاتر، در فلم ها و سریال‌های بسیاری نقش آفرینی کرد که به فلم های «عطر کافور عطر یاس»، «توکیو بدون توقف»، «صد سال به این سال‌ها» می‌توان اشاره کرد.

همچنان سریال‌های «مختارنامه»، «پاورچین»،«شب دهم» و «معصومیت از دست رفته» از جمله آثار شناخته شده این هنرمند فقید در تلویزیون هستند.

گفتنی است برنامه «خارج از کادر» با محوریت زندگی  هنری مرحوم «ابراهیم ابادی» امشب 6 بهمن (دلو) 1400 ساعت 20:30 به وقت تهران، 21:30 به وقت کابل و 22:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین