نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2985
-
الف
+

بازیگر «وضعیت سفید» با سریال نوروزی به قاب تلویزیون باز می گردد

«افسانه بایگان» بازیگر سینما و تلویزیون ایران به جمع بازیگران سریال نوروزی «دردسرهای شیرین» به کارگردانی «سهیل موفق» پیوست.

به گزارش آی فیلم 2، «افسانه بایگان» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «وضعیت سفید»، «روز حسرت»، «گمشدگان»، «سر نخ»، «سربداران» و «شوق پرواز» مشاهده کردند به جمع بازیگران سریال نوروزی «دردسرهای شیرین» اضافه شد.

با اضافه شدن «افسانه بایگان»، «یوسف مرادیان»، «پاشا جمالی» و «سمیرا حسینی» به مجموعه نوروزی با عنوان «دردسرهای شیرین» به تهیه‌کنندگی «سیدعلی‌اکبر محمودی‌مهریزی» و کارگردانی «سهیل موفق»، تصویربرداری این سریال هم‌اکنون در نقاط مختلف تهران در حال پیگیری است.

این سریال، داستانی اجتماعی با رگه‌هایی کمیدی دارد و «پوریا پورسرخ» و «مریم مومن» در آن زوجی‌اند که در زندگی با چالش‌هایی جدّی روبرو می‌شوند.در کشاکش این چالش‌ها، حوادث و اتفاقاتی دیگر برای آنان رخ می‌دهد که گاه زمین می‌خورند و گاه بر می‌خیزند، اما کسی نمی‌داند سرنوشت برای آنان چه رقم زده و…

دردسر های شیرین

به نقل از ایرنا، «رضا توکلی»، «رسول توکلی»، «پوراندخت مهیمن»، «مرتضی کاظمی»، «سهیل قاصدی»، «فهیمه سلیمانی»، «ژیلا دایی» دیگر بازیگرانی‌ هستند که حضورشان در «دردسرهای شیرین» قطعی شده است. به زودی چند بازیگر شناخته شده نیز به مجموعه اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

«افسانه بایگان»: سریال «وضعیت سفید» متفاوت و خاص بود

«افسانه بایگان»: در انتخاب‌هایم، کیفیت فلمنامه همیشه حرف اول را می‌زند

«افسانه بایگان» بعد از دوسال با یک سریال کمیدی به تلویزیون می آید

م ا 

نظر شما
ارسال نظر