نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1414
-
الف
+

امشب در «پایتخت 6» می بینید؛ از همکاری «ارسطو» با باند مواد مخدر تا لغو سفر مهم «نقی»

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت دوم سریال «پایتخت6» را نظاره گر هستید.

امشب در قسمت دوم سریال «پایتخت 6» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، مشاهده می کنید؛ بعد از آزاد شدن «ارسطو» از محبس، وی که همه چیز خود را از دست داده، به ناچار با یکی از باندهای مواد مخدر آشنا می شود و پیشنهاد وسوسه کننده ای از جانب آن ها دریافت می کند، از سوی دیگر «نقی» که قصد عزیمت به سفر حج را دارد با اشتباه «رحمت» با مشکل جدی روبرو می شود که...

سریال «پایتخت6» به کارگردانی «سیروس مقدم» تولید سال 1399 خورشیدی است.

در خلاصه داستان فصل ششم این سریال کمیدی آمده است: ارسطو که به دلیل اختلاس در محبس بوده، آزاد شده است. فهیمه و رحمت هنوز ازدواج نکرده اند و پسر فهیمه، بهتاش فریبا برای ازدواج مادرش با رحمت شرط و شروط مختلفی می گذارد. بهتاش فریبا سنگربان چهارم تیم فوتبال نساجی مازندران شده و با پولی که مادرش از کسب و کار شکست خورده در ساختمان پلاسکو بازپس گرفته یک موتر خریده است.

«محسن تنابنده»، «ریما رامین‌فر»، «علیرضا خمسه»، «احمد مهران‌فر»، «نسرین نصرتی»، «مهران احمدی»، «سارا و نیکا فرقانی اصل»، «هومن حاجی‌عبداللهی» و «بهرام افشاری» در این فصل از پایتخت ایفای نقش کرده‌اند.

فصل ششم سریال «پایتخت» جز پنجشنبه ها هر شب ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

دانلود سریال «پایتخت6»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر