نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2701
-
الف
+

علت کم کاری بازیگر سریال «شب های برره» از زبان خودش

«سعید پیردوست» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از دلایل حضور کم رنگش در عرصه بازیگری گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «سعید پیردوست» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم2 شاهد نقش آفرینی وی در سریال «شب های برره» بودند، در یک مصاحبه از دلایل حضور کم رنگش در سینما و تلویزیون گفت.

سعید پیر دوست

پیردوست در این مصاحبه اظهار داشت: :من مدت ها است به خاطر کرونا متاسفانه همه پیشنهادهای کاری ام را رد می‌کنم و در این مدت هیچ کاری نکردم و این خیلی بد است؛ اما چه کنیم، باید به خاطر سن و سال و شرایطمان بیشتر مراقبت کنیم.

وی افزود: فقط سال گذشته در فلم آقای «مسعود کیمیایی» با عنوان «خائن کشی» حضور داشتم که گویا قرار است امسال اکران شود؛ آن هم به واسطه اینکه ایشان یکی از دوستان قدیمی بنده است و از من درخواست کردند تا حضور داشته باشم.

این هنرمند پیشکسوت صحبت هایش را اینگونه ادامه می دهد: دوست دارم به فضای هنر به ویژه تلویزیون برگردم. با پایان کرونا اگر خدا بخواهد و قوای جسمانی هم اجازه دهد و شرایط خوب باشد، قطعاً به تلویزیون برمی گردم چون به غیر از این کار، کار دیگری بلد نیستیم.

بازیگر سریال «قهوه تلخ» در واکنش به جمله ای از سوی خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه «مردم هم شما را دوست دارند و دلشان می خواهد شما را در تلویزیون ببینند»، خاطرنشان می کند: من مخلص همه مردم هستم. همین مردم هستند که ما را سرحال و خوشحال نگه می‌دارند. ما به غیر از مردم کسی را نداریم امیدوارم هرچه زودتر بتوانم در خدمتشان باشم.

پیردوست سپس در پاسخ به اینکه به عنوان هنرمند پیشکسوت پیامی خطاب به مسوولان صداوسیما، به ویژه رئیس سازمان «پیمان جبلی»دارید؟ می گوید: دست ما کوتاه و خرما بر نخیل؛ اما به طور کلی تنها خواهش من از مسوولان مخصوصاً خود آقای جبلی که رئیس و سرپرست ما هستند این است که ایشان باید مراقب پیشکسوت ها باشند. ما که نزدیک به ۵۵ سال است در این حرفه کار کردیم، عمرمان را گذاشتیم و کار دیگری هم بلد نیستیم، وقتی هم که دیگر توان سابق را نداریم باید یک نفر باشد زیر پر و بال مان را بگیرد تا بتوانیم از جایمان بلند شویم. فقط توقع دارم یک نفر زیر بازوانمان را بگیرد تا بتوانیم سرپا شویم.

سعید پیردوست در پایان گفت‌وگوی خود در پاسخ به این پرسش که با توجه به حضور شما در اکثر کارهای آقای مدیری، طی این دو سالی که در خانه هستید، پیشنهادی از طرف این کارگردان داشتید؟ خاطرنشان می‌کند: آقای مهران مدیری عزیز دل من است و من هر چه دارم از ایشان دارم. ان شاءالله هرجا که هست صحیح و سلامت باشد و سایه اش بالای سر هنر این مملکت بماند ولی حتما ایشان نقشی برای من نداشته اند که از من دعوت نکردند، بعد از «قهوه تلخ» دیگر ایشان پیشنهادی برای من نداشتند. در هر حال من همیشه به یادشان هستم، سپاسگزارم از ایشان و امیدوارم هر کجا که هستند موفق باشند. 

سعید پیردوست، هنرمند پیشکسوت ایرانی زاده  ۱۶ جدی (دی) ۱۳۱۵ تهران است. وی بیش از نیم قرن است در عرصه های سینما، تیاتر و تلویزیون ایران فعالیت داشته است. 

«نون و ریحون»، «مرد هزار چهره»، «جایزه بزرگ»، «ستایش 2»، «ستایش3» و «دست بالای دست» از جمله سریال هایی است که با بازی «سعید پیردوست» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

غیر محرمانه

گفتنی است سریال «غیر محرمانه» با بازی این هنرمند ایرانی از روز جمعه 24 جدی(دی) هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

«سعید پیردوست»: مردم من را با «شب‌های برره» می‌شناسند/همیشه به کار با «مهران مدیری» افتخار کردم

«سعید پیردوست»: دوست دارم با «مهران مدیری» کار کنم اما...

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین