نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2993
-
الف
+

«حمید لولایی» با «شاهزاده و گدا» به سینما باز می گردد

«حمید لولایی» کمیدین مشهور ایرانی با فلم «شاهزاده و گدا» به سینماها باز می گردد.

به گزارش آی فیلم 2، «حمید لولایی» کمیدین مشهور ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2 شاهد هنرنمایی وی در سریال های «زیر آسمان شهر»، «خوش نشین ها»، «ترش و شیرین»، «خانه به دوش»، «بزنگاه»، «نقطه سر خط»، «گل های آفتابگردان» و «چهارچرخ» بودند؛ با فلم «شاهزاده و گدا» به سینماها باز می گردد.

فلم «شاهزاده و گدا» به کارگردانی «رسول محمدی» و به تهیه کنندگی «علی بهادر» و «نعمت چگینی» و با حضور «حمید لولایی» به عنوان یکی از شخصیت های مرکزی، این روز‌ها مراحل پایانی فنی را پشت سر می‌گذارد.

رسول محمدی کارگردان این فلم در این باره گفت: فلم «شاهزاده و گدا» داستانی اجتماعی دارد و قصه مرد متمول است که نمی‌داند چگونه باید از ثروتش استفاده کند، اما اتفاقی تمام تفکرات او را تغییر می‌دهد و...

کارگردان این فلم ادامه ادامه داد: به رغم اینکه کار تدوین و صداگذاری فلم به پایان رسیده است، اما نیاز می‌بینم تغییراتی در رنگ و نور، نوع مونتاژ با تدوین کار داشته باشم که در بهترین شرایط کیفیت این فلم آماده نمایش شود.

 گفتنی است فلم «شاهزاده و گدا» با بازی بازیگرانی، چون حمید لولایی، سحر قریشی، فریبا نادری، ارژنگ امیرفضلی، عباس محبوب، رابعه اسکویی، فرهاد بشارتی، بهراد خرازی و با حضور اصغر سمسار زاده و ... با موضوعی اجتماعی به زودی آماده نمایش می‌شود.

 

ع ا 

نظر شما
ارسال نظر