نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2911
-
الف
+

«فریبا نادری»: نمی‌خواهم هر نقشی را قبول کرده و خودم را تکرار کنم

«فریبا نادری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه در مورد آخرین فعالیت های خود گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «فریبا نادری» بازیگر ایرانی که مخاطبان شبکه آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «بزرگ‌مرد کوچک»، «گمشدگان»، «ستایش3»، «مثل شیشه»و «مروارید سرخ» مشاهده کردند، در یک مصاحبه در مورد آخرین فعالیت های خود گفت.

«فریبا نادری» در مورد آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری به میزان گفت: در حال حاضر چندین پروژه سینمایی به من پیشنهاد شده که در حال مطالعه فلمنامه آن‌ها هستم، این روز‌ها نسبت به قبل بیشتر به سینما فکر می‌کنم و خوشبختانه پیشنهادات خوبی هم داشتم.  

وی در همین راستا ادامه داد: فکر می‌کنم طی سال‌های گذشته کارم را در سریال‌های تلویزیونی انجام داده‌ام و نقش‌های مختلفی را هم ایفا کردم، سعی کردم بعد از دو سال کرونایی بازگشتم با حضور در سینما باشد، به تازگی هم بازی در فلم سینمایی «سلوک» به کارگردانی «عباس رافعی» را پشت سر گذاشته ام.  

بازیگر «سلوک» درباره نقش خود در این فلم اظهار کرد: طبیعتا نقش را دوست داشتم که آن را پذیرفتم، در این فلم یک نقش مکمل، اما متفاوت و تاثیرگذار را بازی می‌کنم، سلوک فلم خوبی از کار در آمده و می‌توان گفت که اثری کاملا زنانه بوده و حال و هوای آن هم در همین راستا است.

بازیگر سریال «ستایش» درباره حضورش در جشنواره فلم فجر افزود: امسال خوشبختانه با فلم سینمایی «خائن کشی» به کارگردانی «مسعود کیمیایی» راهی جشنواره فلم فجر خواهم شد، این فلم اتفاقی بزرگ در کارنامه کاری من است، هرچند نقش بسیار کوتاهی را در این فلم ایفا می‌کنم، اما به نظرم نقشی کامل و با جزئیات فراوان است.  

وی درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فلم فجر اظهار کرد: من از پیش یک نقش را برای گرفتن سیمرغ نمی‌پذیرم، سعی می‌کنم اگر حتی یک سکانس بازی دارم آن را به بهترین شکل ممکن ایفا کنم، برای شخص من رضایت خودم و مخاطب از نقش مهمتر از گرفتن جوایز است، بعد از آن اگر اتفاقی هم برای آن نقش افتاده و جایزه‌ای بگیرد قطعا خوشحال خواهم شد.  

نادری درباره حضور دوباره خود در تلویزیون اضافه کرد: من همواره تلویزیون را دوست دارم و برای مخاطبان تلویزیونی هم احترام ویژه‌ای قائل هستم، طی ماه‌های گذشته پیشنهادات بسیار زیادی را برای بازی در تلویزیون داشتم، اما اکثریت نقش‌هایم تکراری و کم ریسک بوده اند به همین دلیل ترجیح دادم آن‌ها را نپذیرم، در حال حاضر به جایی رسیده ام که نمی‌خواهم هر نقشی را قبول کرده و خودم را تکرار کنم، حتی اگر دستمزد خوبی بابت یک کار بدهند، اما نقش تکراری باشد آن را نخواهم پذیرفت.  

وی در پایان خاطرنشان کرد: طی این سال‌ها خودم را در تلویزیون ثابت کرده ام و می‌دانم که مخاطب انتظار بازی در یک نقش تکراری را ندارد، به همین خاطر شک نکنید اگر پیشنهاد خوبی باشد در تلویزیون بازی می‌کنم و اینطور نیست که به خاطر سینما تلویزیون را کنار گذاشته باشم.  

«فریبا نادری» زاده 23 حمل (فروردین) ۱۳۶۳ در «تهران»، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

از طفولیت عاشق بازیگری بود و بزرگ‌ترین آرزویش این بود که جای قهرمان فلم‌هایی که دوستشان دارم، قرار بگیرد اما پدر و مادرش مخالف بودند و سختگیری می‌کردند تا او به درسش بیشتر توجه کند.

نادری 20 ساله بود که با بازی در سریال «مروارید سرخ» در سال 1383 پا به عرصه بازیگری گذاشت.

«گل بارون زده»، «یلدا»، «غیرمحرمانه»، «آسمان همیشه ابری نیست»، «چک برگشتی» و... ازجمله سریال هایی است که این بازیگر ایرانی در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

اوج شهرت فریبا نادری حضور در سریال تلویزیونی «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی  و ایفای نقش منفی تحت نام «پری سیما» می باشد که از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

در پیوند با این خبر بخوانید:

دانلود سریال «مروارید سرخ»

دانلود فصل اول ستایش

دانلود فصل دوم ستایش

دانلود فصل سوم ستایش

«فریبا نادری»: امیدوارم سال آینده دیگر هیچ اسمی از کرونا نباشد

پری سیما در ستایش 3 ترسناک تر می شود/مردم در دنیای واقعی از من متنفر شده بودند/با پول های «حشمت فردوس» مسافرت می ری؟!!

فریبا نادری بازیگر سریال «ستایش»: به من فحاشی کردند/ هنرمندان را با اخبار دروغین فضای مجازی قضاوت نکنیم/ دل شکستن تاوان دارد

فریبا نادری: افغانستانی ها و تاجیکستانی ها حتما «ستایش 3» را ببینند/امیدوارم این توفیق نصیبم شود به کشورهای فارسی زبان سفر کنم

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین