نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3671
-
الف
+

«غلامحسین لطفی»: به همه آرزوهایم در عرصه بازیگری رسیده ام

«غلامحسین لطفی» بازیگر سریال «خانه به دوش» از آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «غلامحسین لطفی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان شبکه آی فیلم2 نقش آفرینی وی را در سریال «خانه به دوش» شاهد بودند، در یک مصاحبه از آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت.

وی درباره آخرین فعالیت‌های سینمایی و تلویزیونی خود به تسنیم گفت: در سال‌های اخیر چند پیشنهاد سریالی داشتم که نه از نقش‌ها خوشم آمد، نه از سوژه سریال‌ها! به همین دلیل به بهانه‌های مختلف این پیشنهادات را رد کردم. در عرصه سینما هم یکی دو پیشنهاد داشتم که سناریو را برایم تعریف کردند و نپسندیدم.

لطفی ادامه داد: هر نقشی را بازی نمی‌کنم و از ابتدای ورودم به حرفه بازیگری هم همین‌گونه بوده‌ام و به همین دلیل کارهایی که می‌کنم در خاطره‌ها می‌ماند. تا زمانی که با یک نقش ارتباط برقرار نکنم، آن را بازی نمی‌کنم. تنها پول که مهم نیست.

این بازیگر درباره فراموش شدن از سوی مخاطبان اظهار کرد: گاهی سریال‌های قدیمی را که می‌بینند، از ما یاد می‌کنند. یک کار اینستاگرامی هم خودم در 10 قسمت تولید کرده‌ام به نام «به همین سادگی» که مردم می‌بینند و درباره آن نظر می‌دهند، ما هم با همین‌ها زندگی می‌کنیم. البته اگر سریال یا فلم خوبی پیشنهاد شود حتما استقبال می‌کنم.

لطفی با اشاره به دلتنگی فراوان خود برای بازیگری، افزود: به دلیل همین دلتنگی بود که سال گذشته در فلم سینمایی «نارگیل» در حوزه کودک و نوجوان نقش‌آفرینی کردم. قرار بود این فلم عید نوروز اکران شود که به شرایط کرونایی خورد و هنوز هم اکران نشده است.

این بازیگر باسابقه تأکید کرد: من واقعا یک فرد عشق سینما هستم، اما نه مانند جوانانی که امروز به‌دنبال نشان دادن خود به هر قیمتی هستند. من همه کار در عرصه تصویر کرده‌ام. دکترای رشته بازیگری و کارگردانی سینما دارم.

بازیگر سریال «خانه به دوش» عنوان کرد: سریال «آینه» را به‌عنوان یکی از سریال‌های پرمخاطب تلویزیون ساخته‌ام که یک گنجینه تصویری از آن هنوز در اختیار دارم. پنج، شش فلم سینمایی را نوشته‌ام و کارگردانی کرده‌ام و در تعداد زیادی سریال هم به‌عنوان بازیگر حضور داشته‌ام. حرفم این است که من آرزوی دیگری در این حوزه ندارم که به آن نرسیده باشم.

لطفی در پایان درباره تجربه ایفای نقش‌های منفی و واکنش مردم اظهار داشت: در ایفای نقش‌های منفی من روشی دارم که همان نقش منفی را شیرین ایفا می‌کنم. نمونه محترم این تجربه همین سریال «خانه به دوش» است. اصلان نقش منفی سریال است اما مخاطب از او خوشش می‌آید. البته من این نقش را به گونه‌ای بازی کردم که بد نبود، خاکستری بود. به همین دلیل هم مردم در نقش‌های منفی هم از من بدشان نمی‌آید.

«غلامحسین لطفی» زاده ۲۰ عقرب(آبان) ۱۳۲۸ خورشیدی در قزوین، دارای ماستری بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دکترای افتخاری تیاتر است.

او علاوه بر بازیگری به نویسندگی و کارگردانی هم پرداخته‌است. آغاز فعالیت سینمایی وی در سال 1356 با فلم «صبح خاکستر» به کارگردانی «تقی مختار» بوده‌ است.

«دلیران تنگستان»، «بایرام»، «ساختمان پزشکان»، «خانه به دوش»، «پژمان»، «معراجی ها»، «بچه های نسبتا بد» و ... از جمله کارهای تلویزیونی این هنرمند است.

بیشتر بخوانید:

«غلامحسین لطفی»: در «خانه به دوش» سعی کردم بهترین بازی‌ام را ارائه بدهم

دلیل ماندگاری سریال «خانه به دوش» در اذهان مردم از زبان «غلامحسین لطفی»

دانلود سریال «خانه به دوش»

اتفاقی که بازیگر سریال «خانه به دوش» را راهی شفاخانه کرد

ع ا

نظر شما
ارسال نظر