نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4195
-
الف
+

تحفه «جناب خان» به «نوید محمودی»+ویدیو

«جناب خان» در برنامه «خندوانه» آهنگ «فرهاد دریا» را برای «نوید محمودی» کارگردان افغانستانی خواند.

به گزارش آی فیلم 2،«نوید محمودی» نویسنده و کارگردان اهل افغانستان که قرار است با فلم «کابل پلاک ۱۰» راهی جشنواره فجر شود در برنامه «خندوانه» به عنوان مهمان حضور یافت.

در این برنامه «جناب خان» عروسک معروف خندوانه از دیدار با «نوید محمودی» ابراز خوشحالی کرد و به عنوان تحفه، قسمت هایی از آهنگ «فرهاد دریا» آوازخوان نامی افغانستان را برای وی بازخوانی کرد.

نوید محمودی با استقبال از این حرکت جناب خان عنوان کرد «فرهاد دریا» یکی از آوازخوان های نامی افغانستان است.

«نوید محمودی» متولد ولایت پروان کارگردان، تهیه‌کننده، ونویسنده افغانستانی مقیم ایران است.

وی تاکنون در بیش از101جشنواره بین‌المللی فلم حضور داشته و دو مرتبه با سه فلم سینمایی به عنوان نماینده سینمای افغانستان برای دریافت اسکار بهترین فلم غیرانگلیسی زبان به آکادمی «اسکار» معرفی شده ‌است.

محمودی کار حرفوی خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال 1389 در «می تونه آخریش باشه» به کارگردانی برادرش «جمشید محمدی» به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی «نوید محمودی» فعالیت در سریال «سایه بان» بوده است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند.

 فلم های «هفت و نیم» در سال 1398، «شکستن همزمان بیست استخوان» 1397، «رونا جان» 1396، «رفتن» 1395، «چند متر مکعب عشق» 1392 از جمله آثاری هستند که نوید محمدی در آن مشارکت داشته است.

گفتنی است این کارگردان مطرح درحال ساخت فلم سینمایی با نام «کابل پلاک ۱۰» با هنرنمایی «الناز شاکردوست»، «پدرام شریفی» و «آرمین رحیمیان» است.

در ویدیو فوق بازخوانی آهنگ «چشم سیاه» را با صدای «جناب خان» مشاهده می کنید.

در پیوند با این خبر بخوانید:

«نوید محمودی»: افغانستان را جز ما کسی نمی تواند آباد کند

م ا 

نظر شما
ارسال نظر