نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1512
-
الف
+

بازخوانی یک آهنگ پرطرفدار توسط «حمید هیراد» و «مصطفی راغب»+فلم

«حمید هیراد» و «مصطفی راغب» آوازخوان های ایرانی در یک برنامه آهنگ «جذاب» را بدون موسیقی بازخوانی کردند.

به گزارش آی فیلم 2، «حمید هیراد» و «مصطفی راغب» آوازخوان های محبوب ایران با حضور در یک برنامه پارچه مشترکشان با عنوان «جذاب» را بدون موسیقی بازخوانی کردند و انتشار این ویدیو در فضای مجازی با واکنش های مثبتی همراه شد.

گفتنی است آهنگ «جذاب» نخستین همکاری مشترک این دو آوازخوان بوده است که در سال 1399 خورشیدی منتشر شد و مورد اقبال قرار گرفت.

«حمید حسین‌زاده»، با نام هنری «حمید هیراد» زاده ۱ دلو(بهمن) ۱۳۷۰ هجری خورشیدی، آوازخوان موسیقی پاپ اهل ایران است.

اولین آهنگ وی با گروه پازل بند در سال ۱۳۹۵ با نام «بی‌تاب» منتشر شد. در ثور(اردیبهشت) ۱۳۹۶ آهنگ مستقل وی با نام «مستم کن» روانه بازار شد. در سرطان(تیر) ۱۳۹۶ آهنگ «دلارام» را به همراهی پازل بند منتشر کرد که مورد استقبال طیف گسترده‌ای از مردم قرار گرفت.

در حوت(اسفند) ۱۳۹۸ گزارش شد که وی به سرطان خون مبتلا شده و سه سال است که با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کند.

اشعار آهنگ های حمید هیراد دارای فضای تغزلی هستند. نوع آواز حمید هیراد نیز یادآور موسیقی تلفیقی است. ساز تخصصی حمید هیراد، دف و تنبک است و دستی هم در سه تار دارد.

شهرت حمید هیراد پس از آهنگ «شوخیه مگه» افزایش یافت و در واقع معروف ترین آهنگ وی به شمار می رود. حمید هیراد در سبک خاص خود با آهنگ ها و فضای تلفیقی سنتی عرفانی و موسیقی شاد توانسته توجه مخاطبان بسیاری را جذب نماید.

«مصطفی راغب» با نام هنری «راغب» زاده سال 1368 در تهران نیز از 6 سالگی با آوازخوانی و نقاشی و بازیگری وارد دنیای هنرشد.راغب در جشنواره های مختلفی موفق به کسب بیش از بیست عنوان برتر در زمینه های مختلف شده است.

راغب در ابتدا با قرائت کلام وحی و با توجه به تسلط بر مقام های موسیقی عرب و ایرانی توانست ضمن کسب رتبه های متعدد کشوری در زمینه های قرائت نظر اساتید خود را جلب نماید.

این آوازخوان جوان که خود مدرس آواز ایرانی می باشد.فعالیت رسمی خود را از سال 1385 آغاز نموده و تا کنون در چند جشنواره هنری موفق به کسب رتبه شده است.

همینه عشق ، بی هوا ، پروانه ، دوسِت دارم، نرو باران، همیته عشق، بی هوا ،پروانه، دوست دارم ،نرو، دلبری کار بهار ،انتظار و... از جمله اهنگ های معروف وی هستند.

در ویدیو بالا پارچه «جذاب» را با صدای «حمید هیراد» و «راغب» می شنوید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر