نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3539
-
الف
+

پیشتازی آیفیلم در نظرسنجی جدید پربیننده ترین سریال های تلویزیونی

نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیمای ایران پربیننده‌ترین سریال های نشر شده در ماه عقرب (آبان) ۱۴۰۰ را معرفی کرد.

به گزارش آی فیلم 2، نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیمای ایران پیرامون سریال‌های نشر شده در ماه عقرب (آبان)نشان می‌دهد ۷۸/۸ درصد مردم در نیمه ابتدایی و ۷۹/۱ درصد در نیمه دوم این ماه مخاطب سریال های تلویزیون بودند.

 سریال «سرجوخه» با ۲۷/۷ درصد مخاطب در نیمه اول و با ۳۲/۹ درصد مخاطب در نیمه دوم ماه عقرب (آبان)در صدر پربیننده ترین سریال‌های تلویزیون ایران قرارگرفته است.

بر مبنای این آمار در نیمه اول  عقرب (آبان ) سریال‌های «سرجوخه» با ۲۷/۷ درصد و «روزگار جوانی» با ۹/۸ درصد بیشترین بیننده را داشته­ اند و در نیمه دوم این ماه، سریال «سرجوخه» با ۳۲/۹ درصد، «پلاک ۱۳» با ۱۷/۷ درصد و  «روزگار جوانی» با ۸/۹ درصد بیشترین مخاطب را از آن خود کرده‌اند.

از بین سریال‌های بازنشر شده صدا و سیمای ایران، در نیمه اول ماه عقرب «دلدادگان» شبکه آی فیلم با ۱۳/۹ درصد پربیننده‌ترین سریال بوده است و سریال‌های «نون خ ۲» با ۱۳/۳ درصد از شبکه آی فیلم، «زیرخاکی۱» با ۵/۲ درصد و «شمعدونی» با ۵/۱ درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

در نیمه دوم عقرب (آبان) سریال «نون خ ۳» پخش شده از شبکه آی فیلم با ۱۵/۴ درصد بیننده، بیشترین مخاطب را داشته و سریال‌های «بچه مهندس۱» از همین شبکه با ۱۰/۶ درصد جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

«شمعدونی» با ۵/۳ درصد و «زیرخاکی۲» با ۵ درصد مخاطب نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

م ا  

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین