نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
8189
-
الف
+

با کرکتر «نیما» سریال «خانه ما» بیشتر آشنا شوید

در این گزارش با «وحید رهبانی» با کرکتر «نیما» در سریال «خانه ما» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «وحید رهبانی» بازیگر نقش «نیما» در سریال درحال نشر «خانه ما» متولد ۲۹ حمل (فروردین) ۱۳۵۸بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران است.

محمد رهبانی

وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی تیاتر از دانشگاه «یورک» تورنتو کانادا می باشد که از 17 سالگی وارد عرصه تیاتر شده و سپس به ترجمه نمایشنامه مصروف شده است.

محمد رهبانی

سال 1374 دوره های بازیگری را در آموزشگاه هنری سمندریان گذراند تا اینکه یک سال بعد وقتی 17 ساله بود با نمایش «معرکه» «داوود میرباقری» بر روی صحنه رفت.

در سال 1377 با نمایش «دایره گچی قفقازی» به کارگردانی «حمید سمندریان» درخشید تا اینکه دو سال بعد در 21 سالگی با سریال «خانه ما» اولین بار مقابل کمره رفت.

در سال 1381 در فلم «دوئل» «احمدرضا درویش» بازی کرد اما نزدیک به دو سال اکران آن طول کشید و با وجود استقبال زیاد رهبانی دیگر در ایران نبود.

محمد رهبانی

وحید رهبانی در سال 1382 وقتی 24 ساله بود برای ادامه تحصیل راهی کشور کانادا شد و تا مدت ها آنجا مصروف بازی و کارگردانی تیاتر بود.

او سپس به خاطر  تسلط خود به زبان انگلیسی شروع به ترجمه نمایشنامه کرد.

آقای بازیگر بعد از دعوت به ایران سال 1389 تیاتر «هدا گابلر» را بروی صحنه برد.

«رهبانی» در سال 1397 بعد از چند سال دوری از تلویزیون با سریال «گاندو» در نقش«محمد» یک مامور امنیتی به قاب تلویزیون بازگشت که بسیار او را مشهور کرد.

محمد رهبانی

گفتنی است این هنرمند ایرانی در فلم های «مادر پاییزی»، «شیشلیک»، «مصلحت» و نیز سریال های «گاندو 2»، «بچه‌ های گروهان بلال»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و «کمین»  ایفای نقش داشته است.

محمد رهبانی

گفتنی است سریال «خانه ما» با هنرنمایی «وحید رهبانی» هر روز ساعت 15:00 به وقت تهران، 16:00 به وقت کابل و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

یکی ازبازیگرای موردعلاقه من😍😍😍😍

کاربر مهمان

لطفا برروی گیرنده های دیجیتال هم این شبکه رو بیارید