نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2822
-
الف
+

آنچه در قسمت اول سریال «لطفا دور نزنیم» می بینید+ویدیو

در این گزارش خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «لطفا دور نزنیم» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال در حال نشر «خروس»، سریال«لطفا دور نزنیم»  از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

سریال «لطفا دور نزنیم» به کارگردانی «مهدی مظلومی» محصول سال 1388 خورشیدی است.

در خلاصه این سریال تلویزیونی آمده است: «سیف الله خان» پیرمرد ۷۰ساله‌ای است که ازدواج نکرده و اولادی ندارد ولی چهار برادرزاده دارد که آنها را مثل بچه‌هایش دوست دارد.

او به مسافرت علاقه زیادی دارد، ولی به وسایل نقلیه اعتماد ندارد و به طرق مختلف از آنها دوری می‌کند، چون همه اجدادش از زمان ارابه تا حال که وسایل نقلیه جدید و مدرن به بازار عرضه شده، بر اثر سانحه ترافیکی با وسایل نقلیه فوت کرده اند،به همین دلیل وی با پای پیاده به مسافرت می‌رود و همین مشکلات مختلفی را برای او و همراهانش به وجود می‌آورد.

امروز در قسمت اول سریال «لطفا دور نزنیم» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «اصغر باغ آبادی» که به تازگی استخدام شده است در اولین روز کاری اش به خانه کارفرمایش می رود و با فامیل پولدار «قلی شمیرانی» آشنا می شود و پی می برد که «گلنوش» با هنرنمایی «آناهیتا نعمتی» دختر پولدار این فامیل  تا به عمر 35 سالگی به خاطر سخت پسندی هایش هنوز ازدواج نکرده است و فامیلش به شدت نگران وی هستند و تلاش می کنند تا نظر وی را به خواستگار جدیدش جلب کنند و ...

«محمد کاسبی»، «مهران رجبی»، «محمدرضا هدایتی»، «آناهیتا همتی»، «بهزاد رحیم‌خانی»، «زهره حمیدی»، «جواد عزتی»، «نعیمه نظام‌دوست» و «فریده دریامج» از بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال «لطفا دور نزنیم» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «لطفا دور نزنیم»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

وای خانوم آناهیتا همتی هم تواین سریال بازی می کنند.چقدر دلم تنگ شده بود برای بازی هاشون.لطفا سریال روزهای مهتابی و خانه آرزوها با بازی ایشون رو پخش کنید.ای کاش با ایشون مصاحبه ای می کردین .متاسفانه دیگه بازی نمی کنند😍😍😍😍😋