نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2216
-
الف
+

«کبیر حسینی»: «نواهنگ» بستری مناسب برای شناسایی استعدادهای پنهان جوانان افغانستانی

«کبیر حسینی» برنده فصل اول مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» با حضور در استودیو شبکه آی فیلم 2 از نحوه برگزای فصل دوم این برنامه گفت.

به گزارش آی فیلم 2، در راستای برگزاری فصل دوم مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» از شبکه آی فیلم 2، «کبیر حسینی» برنده فصل اول مسابقه آوازخوانی با حضور در برنامه «پنجره آی فیلم» توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری فصل دوم «نواهنگ» را ارائه کرد.

آوازخوان جوان افغانستانی در خصوص حضورش در فصل اول مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» عنوان کرد: اشتراک در فصل اول مسابقه «نواهنگ» تجربه خوب و بستر مناسبی برای پیشرفت در عرصه موسیقی بود؛ دوست دارم که هنرمندان جوانی که امکان اشتراک در فصل دوم این مسابقه را دارند فرصت را از دست ندهند. 

وی با اشاره به حضور خود در بخش اجرایی فصل دوم نواهنگ افزود: هرچند در فصل اول مسابقه نواقصی وجود داشت اما بحث در این است که در کشور ایران برای فرهنگ مردم افغانستان اقداماتی صورت می گیرد و وظیفه ما است که از تولید چنین برنامه هایی حمایت کنیم و زمانی که یک حمایت صورت می گیرد ما باید دلسوزانه آنرا دنبال کنیم.

این آوازخوان جوان افغانستانی گفت: بسیار خوشحال هستم که بستر فعالیت برای هنرمندان افغانستانی مهیا شده است و ما را به سوی آرزوهایمان سوق می دهند.

حسینی در خصوص کیفیت برگزاری مفصل دوم مسابقه «نواهنگ» اظهار داشت: خوش هستم که سال روان برنامه «نواهنگ» در سطح بالاتر و با کیفیت تری برگزار می شود و داوران و اساتید با تجربه ای در زمینه موسیقی افغانستان در این برنامه حضور خواهند داشت البته به احتمال قوی یکی از داوران ایرانی خواهد بود.

برنده فصل اول مسابقه «نواهنگ» تاکید کرد: مسابقه نواهنگ بستر مناسبی برای شناسایی و معرفی هنرمندان افغانستانی است و باید از این فرصت استفاده شود.

 وی در انتهای برنامه برای وطن خود آرزوی صلح و آرامش کرد تا زمینه فعالیت هنرمندان در این کشور فراهم شود. 

«کبیر حسینی» متولد 1374 است و از سال 1383 وارد عرصه موسیقی شده و نوازنده گیتار، پیانو و درام می باشد.

او علاوه بر نوازندگی و آهنگسازی، به خوانندگی نیز مصروف است و علاوه بر آن کار تنظیم بسیاری از آهنگ های هنرمندان مهاجر در ایران را انجام می دهد.

وی در خوانندگی سبک پاپ را دنبال می کند و تاکنون چندین آلبوم را منتشر نموده است.

گفتنی است «نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای آوازخوانان با استعداد افغانستانی مقیم ایران، برگزار می شود.

فراخوان اولین دور این مسابقه سال گذشته در تاریخ 10 جدی(دی) منتشر شد و علاقه مندان بسیاری در مرحله اول این رقابت اشتراک نمودند.

به دلیل درخواست مکرر متقاضیان، مهلت ثبت نام و ارسال آثار برای حضور در فصل دوم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» تا 10 قوس(آذر)1400 تمدید شد.

بیشتر بخوانید:

خبر خوش برای هنرمندان مهاجر/ فصل دوم مسابقه «نواهنگ» به زودی آغاز می شود

م ا 

نظر شما
ارسال نظر