نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3176
-
الف
+

برنامه های شبکه جهانی آی فیلم۲+زمان نشر

برنامه های «سینما آی فیلم»، «دسترخوان آی فیلم»، «فیلم نوشت» و «خارج از کادر» در جدول نشراتی شبکه جهانی آی فیلم 2 قرار دارند.

شبکه جهانی آی فیلم 2 این روزها برنامه های متنوع در موضوعات مختلف را در جدول نشراتی خود قرار داده است.

بر این اساس برنامه های «سینما آی فیلم»، «دسترخوان آی فیلم»، «فیلم نوشت» و «خارج از کادر» در طول هفته برای مخاطبان این شبکه نشر می شود.

«سینما آی فیلم»

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌ سازندگان آن آشنا شوند.

این برنامه به گردانندگی «نادیا پروانی»، شنبه هر هفته ساعت 20:30 به وقت تهران، 21:30 به وقت کابل و 22:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

«دسترخوان آی فیلم»

«دسترخوان آی فیلم» عنوان برنامه آشپزی شبکه آی فیلم2 است که یکشنبه هر هفته آموزش پخت غذاهای متنوع را به مخاطبان این شبکه جهانی ارایه می دهد.  

برنامه «دسترخوان» به تهیه کنندگی «مریم اسلامی»، انواع غذاهای ایرانی، افغانستانی و عربی را در 26 قسمت به مخاطبان آموزش می دهد.

در این برنامه «سید محمد تقی حسینی» کارشناس غذاهای افغانستانی، «مژگان مقدم» و «غفور فهمی» کارشناسان آشپزی غذاهای ایرانی و «خالد حیدری» کارشناس غذاهای عربی خواهند بود.

این برنامه به گردانندگی «سید بشیر موسوی» یکشنبه هر هفته ساعت 20:30 به وقت تهران، 21:30 به وقت کابل و 22:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

«فیلم نوشت»

«فیلم نوشت» عنوان برنامه ای است که به بررسی متن و فلمنامه‌های سریال‌های فاخر و پرمخاطب تلویزیون می‌پردازد.

این برنامه به کارگردانی «ارغوان تجلی‌ منش» و تهیه کنندگی «ناهید دل‌آگاه»، با نویسنده‌های سریال‌های معروف و پرمخاطب به گفت‌وگو می‌پردازد  و گاها عوامل دیگر سریال‌ها مانند تهیه کننده و بازیگران نیز مقابل کمره این برنامه می‌نشینند.

برنامه «فیلم نوشت» دوشنبه هر هفته ساعت 20:30 به وقت تهران، 21:30 به وقت کابل و 22:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان نشر می شود.

«خارج از کادر»

هنرمندان ایرانی اعم از بازیگر، خواننده، بدلکار و ... با حضور در برنامه مستند «خارج از کادر» برای بینندگان آی‌فیلم 2 از زندگی شخصی و هنری خود می‌گویند

برنامه تلویزیونی «خارج از کادر» به تهیه‌کنندگی «فاطمه آذری» و کارگردانی «علیرضا صالحی پور» تولید شده است.

برنامه «خارج از کادر» چهارشنبه هر هفته ساعت 20:30 به وقت تهران، 21:30 به وقت کابل و 22:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر