نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2978
-
الف
+

بررسی فلم «پوست» در برنامه سینما آی فیلم این هفته

فلم سینمایی «پوست» در برنامه سینما آی فیلم مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش آی فیلم 2، ‌فلم سینمایی «پوست» به کارگردانی «بهمن ارک» و «بهرام ارک» محصول سال 1397 خورشیدی، شنبه 22 عقرب(آبان) ساعت 20:30 به وقت تهران، 21:30 به وقت کابل و 22:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه جهانی آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

موضوع این فلم عشق، جادو و خرافه پرستی است و درباره خانواده ای است که شامل یک مادر و پسر هستند و زندگی آن‌ها به دلایلی دچار مشکل می‌شود.

فاطمه مسعودی فر، جواد قامتی، محمود نظرعلیان، ناصر هاشمی، هادی افتخارزاده، عاشق ولی عبدی، نرجس دلارام، ابراهیم دهقان‌زاده، صدیقه دریانی، وحید شیرزاد، داوود نورپور، داوود مظلومی، امید والا، صمد دلنواز و وحید دلنواز در این فلم به ایفای نقش پرداخته اند.

گفتنی است این نخستین فلم ترکی سینمای ایران است که به صورت حرفوی تولید و اکران می‌شود.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌ سازندگان آن آشنا شوند.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

ع ا /ح ح

نظر شما
ارسال نظر