نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2658
-
الف
+

شرایط اشتراک در مسابقه خوانندگی «نواهنگ» شبکه آی فیلم۲ اعلام شد

فصل دوم مسابقه خوانندگی «نواهنگ» ویژه مهاجرین افغانستانی در ایران با انتشار فراخوان کلید خورد.

به گزارش آی فیلم 2، فصل دوم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان با استعداد افغانستانی مقیم ایران، برگزار می شود.

گروه برگزارکننده مسابقه «نواهنگ» قصد دارد با برگزاری فصل دوم این رقابت، به کشف استعدادها و معرفی آوازخوان های افغانستانی مقیم ایران بپردازد.

بر این اساس متقاضیان اشتراک در مسابقه نواهنگ می توانند در مرحله نخست، آهنگ و یا آهنگ های خویش را در قالبهای ویدئویی و یا صوتی به همراه مشخصات خود به واتس اپ شبکه آی فیلم 2 به شماره 0093787449899 ارسال کنند.

مهلت ارسال و ارائه آثار متقاضیان حداکثر تا 30 عقرب(آبان) 1400 می باشد. پس از تاریخ مذکور، آثار بررسی خواهد شد و از نفرات برگزیده برای حضور در مرحله تلویزیونی دعوت به عمل می‌آید.

لازم به ذکر است با توجه به لزوم حضور در استودیو در مراحل نهایی، داوطلبان باید در ایران مقیم باشند و یا بتوانند در زمان مقرر در ایران حضور پیدا کنند.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که فراخوان اولین دور این مسابقه سال گذشته در تاریخ 10 جدی(دی) منتشر شد و علاقه مندان بسیاری در مرحله اول این رقابت اشتراک نمودند.

پس از انجام مرحله مقدماتی، 48 تن برای رقابت در پروسه اصلی  نواهنگ گزینش شده و در قالب ۱۲ گروه چهار نفره به ارائه توانمندی‌های خود پرداختند که نشر آن از 5 حمل(فروردین) از شبکه آی فیلم 2 آغاز شد.

این مسابقه با گردانندگی «هادی کریمی» و داوری «امیر تاجیک»، «مهرداد هویدا»، «محمدرضا چراغعلی» و همچنین «عارف جعفری» برگزار شد.

در مرحله بعد، ۱۲ نفر از اشتراک کنندگان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و در سه گروه چهار نفره رقابت نمودند.

در نهایت سه برگزیده نیمه نهایی یعنی «علی خوشبین»، «کبیر حسینی» و «احمد جیلانی» با هم به رقابت پرداختند که در نهایت «کبیر حسینی» موفق به کسب رتبه اول شد و «احمد جیلانی» و «علی خوشبین» به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.

همچنین از 48 نفر حاضر در این رقابت علاوه بر3 نفر مرحله نهایی، یک نفر با رای مردمی انتخاب شد که در مراسم اختتامیه  در تاریخ 21 جوزا(خرداد) معرفی گردید که «کبیر حسینی» و «امید حسینی» با اختلاف کم به ترتیب رتبه های اول و دوم منتخب مردمی را به خود اختصاص دادند.

ع ا/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر