نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2269
-
الف
+

مصاحبه اختصاصی آی فیلم2 با «حامد وحید» بازیگر سریال «آسمان همیشه ابری نیست»

«حامد وحید» بازیگر ایرانی با حضور در استودیو شبکه آی فیلم 2 از تجربه حضورش در سریال«آسمان همیشه ابری نیست» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «حامد وحید» بازیگر سریال «آسمان همیشه ابری نیست» با حضور در استودیو شبکه آی فیلم 2 در یک گپ و گفت صمیمانه از تجربه حضورش در این اثر و راز ماندگاری و محبوبیت این سریال گفت.

وحید در ضمن ابراز خرسندی از بازی در «آسمان همیشه ابری نیست» عنوان کرد: این سریال برای من یک کار بسیار احساسی بود، در این سریال «مریم سرمدی نقش مادرم را بازی می کرد که در یک مقطعی فوت شدند گفتنی است که من هم قبل از حضور در این اثر مادرم را از دست داده بودم و سکانس هایی را که بازی می کردم از قبل تجربه کرده بودم.

وی در خصوص بازخورد های مخاطبان از این سریال گفت: به نظر من موضوع این سریال که مربوط به مشکلات نسل جوان است بسیار جذاب بود؛ «امیرهوشنگ پوررحمانی» تهیه کننده سریال خودش قصه را در حین تولید می نوشت و با تعاملاتی که صورت می گرفت یک سری سکانس ها اضافه می شد و با شور و مشورت تیمی که با «سعید عالم زاده» کارگردان این سریال انجام شد نتیجه مثبتی داشت. 

این هنرمند ایرانی که در حال حاضر مصروف به ساخت فلم و کارگردانی است از علاقه اش برای ساخت آثارمشترک بین کشور های ایران، تاجیکستان و افغانستان گفت: من فضای رئالیستی منطقه خودمان را دوست دارم از نظر فرهنگی کشور های منطقه ما از زمان های گذشته با هم ادغام شده اند.

«حامد وحید» در پایان عنوان کرد: امیدوارم زمانی برسد که بتوانیم کلمه جنگ را از اسم افغانستان حذف کنیم و صلح پایدار در این کشور گسترش پیدا کند و اگر این اتفاق رخ دهد  آنوقت است که زیبایی های این کشور متجلی می شود، افغانستان مردمی بسیار فعال و دوست داشتنی دارد.

وی در خاتمه شعری از «سعدی شیرازی» خواند و گفت:

سلسله ی موی دوست
حلقه ی دام بلاست

هر که در اين حلقه نيست
فارغ از اين ماجراست

گر بزنندم به تيـغ
در نظرش بی دريـغ
ديدن او يک نظـر
صَد چو منش خون بهاست

گَر برود جان ما
در طلب وصلِ دوست
حيف نباشــد که دوست
دوست تر از جانِ ماست
م ا 

نظر شما
ارسال نظر