نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3184
-
الف
+

نقش متفاوت «پژمان بازغی» در سریال «قصه‌ هزار افسون»

«پژمان بازغی » مقابل کمره «افشین گودرزی» در سریال «قصه‌ هزار افسون» قرار گرفت.

به گزارش آی فیلم 2، «پژمان بازغی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «آژانس دوستی»، «گمشدگان»، «روزهای بی قراری»، «فاکتور 8»، «تاوان»، «در جستجوی آرامش»، «پایتخت 1»، «سایه آفتاب»، «مرد هزار چهره»، «هشت و نیم دقیقه» مشاهده کردند به جمع بازیگران سریال «قصه‌ هزار افسون» پیوست.

در سریال «قصه‌ هزار افسون» که فلمبرداری آن هم اکنون به تهیه کنندگی «مهدی مولوی» و کارگردانی «سعید عباسی» در شهریار ادامه دارد، «پژمان بازغی» در نقش روباه ایفای نقش می‌کند و «ساعد هدایتی» و «آرش نوذری» در مقابل او بازی می کنند.

این دومین سریالی است که پژمان بازغی در سال جاری پس از سریال «افرا» به ایفای نقش می‌پردازد و سال گذشته نیز در سریال «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی مشترک «احمد امینی»و «آرش معیریان» حضور داشت.

او هم‌چنین در  فلم‌های سینمایی نظیر «جوانی»، «بلوغ»، «سربازهای جمعه»، «کافه ستاره»، «خواب لیلا»، «خاطره» ، «دولت مخفی»، «انارهای نارس»، «ناهید»، «هفته‌ای یک بار آدم باش»، «خورشید آن ماه»، «وثیقه»، «جوجه تیغی» و «راند چهارم» بازی کرده بود.

در خلاصه داستان سریال «قصه‌ هزار افسون» آمده است: هر وقت سه بچه هم‌زمان، یک آرزوی مشترک می‌کنند، آن آرزو حتما برآورده می‌شود...

فلم‌نامه‌ی قصه‌ی هزار افسون را «محبوبه عرب‌قنبری» نوشته است.

بیشتر بخوانید:

درخواست «پژمان بازغی» از مردم برای جدی گرفتن کرونا

م ا 

 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین