نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3148
-
الف
+

«قربان نجفی»: نقش‌های خاکستری برایم جذاب است

«قربان نجفی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از آخرین فعالیت های خود گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «قربان نجفی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم2 شاهد نقش آفرینی وی در سریال های «ستایش» و «ترور خاموش» بودند، در یک مصاحبه از آخرین فعالیت های خود گفت.

وی که تجربه حضور در نقش یک داعشی را دارد، در پیوند با موفقیت سریال های پولیسی «احمد معظمی» به خبرنگار خراسان گفت: آقای معظمی برای کارش انرژی می‌گذارد و آدم خیلی خوش‌فکری است. به عوامل کار  و خلاقیت آن‌ها بها می‌دهد.

قربانی ادامه داد: این موضوع، فرصت را برای آن‌ها ایجاد می‌کند که بتواند از استعداد افراد و بازیگرانش چیز جدیدی کشف کند، نه این که فقط به آن چه در قصه و فلمنامه نوشته شده اکتفا کند. احمد معظمی خیلی با حوصله کار می‌کند و در این زمینه آدم خلاقی است، به همین دلیل مخاطب را هم درگیر می‌کند.

وی در مورد نقش آفرینی در  قالب شخصیت های خاکستری در فلم ها و سریال ها اظهار داشت: چون در هر لحظه این فرصت را داری که عملکرد دلخواهت را داشته باشی و آدم‌های خاکستری هر لحظه غیرقابل پیش‌بینی هستند، این برای نقش جذابیت ایجاد می‌کند.

بازیگر سریال «ترور خاموش» در مورد فصل چهارم «ستایش» عنوان کرد: ابتدا قرار بود فصل چهارم «ستایش» ساخته شود، اما نمی‌دانم علتش چه بود که نساختند و به نظرم اشتباه بود. چون شخصیت‌ها درآمده، مردم آن‌ها را پذیرفته‌اند و نیازی نیست چند قسمت بگذرد تا مردم آن‌ها را بشناسند. به همین دلیل به نظرم عاقلانه است وقتی سریالی جا می‌افتد و بستر ادامه قصه فراهم است، آن را ادامه بدهند.

وی در پایان در مورد آخرین فعالیت های خود گفت: مصروف بازی در سریال تاریخی «مستوران» هستم.

«قربان نجفی» زاده ۱ حمل(فروردین) ۱۳۴۷ خورشیدی در ولایت فارس، فارغ‌التحصیل رشته تیاتر است.

وی از سال ۱۳۷۳ خورشیدی همکاری خود را با رادیو آغاز کرد. او اولین بار در سال ۱۳۷۵ بازی در سینما را با فلم «سایه به سایه» به کارگردانی «علی ژکان» تجربه کرد.

«ستایش» ، «نفس» و «دیوار شیشه ای» از جمله سریال هایی است که آقای نجفی در آن ایفای نقش کرده است.

همچنان «ژن خوک» (۱۳۹۷)، «تنگه ابوقریب» (۱۳۹۶) ، «او خوب سنگ می‌زند» (۱۳۹۱) ، «خاکستر و برف» (۱۳۹۱) و «آقای مدیر» (۱۳۹۰) از آخرین آثار سینمایی این بازیگر می باشد.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «ستایش 3»

«قربان نجفی» : با سریال «ستایش ۳» و «روزهای خوب زندگی» به تلویزیون می آیم

«قربان نجفی» از احتمال ساخت فصل چهارم ستایش سخن گفت

«قربان نجفی» بازیگری که ۲ بار در نقش افغانستانی ظاهر شد+ عکس

اظهارات شنیدنی بازیگر سریال ستایش در نقش یک عضو بلندپایه داعش

ناگفته های «قربان نجفی» از ایفای نقش «ابوعامر داعشی»

 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
عبدالکریم حکیمی

لطفا سریال اصغر کوپک را نشر کنید