نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7276
-
الف
+

مروری بر کارنامه هنری «مریم معصومی» بازیگر سریال «سه دونگ سه دونگ»+تصاویر

در این گزارش با «مریم معصومی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «مریم معصومی» زاده ۲۴ حوت(اسفند) ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی «حمید سمندریان» می‌باشد و همچنین دوره های عکاسی و فلم نامه‌نویسی را گذرانده‌است.

«مریم معصومی» با تله فلم «کادوی دربدر» اولین تجربه بازیگریش را به دست آورد و با سریال «فاصله ها» به کارگردانی «حسین سهیلی زاده» وارد قاب تلویزیون شد.

وی یک سال بعد در سریال کمیدی «سه دونگ سه دونگ» که هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر است، در نقش «منصوره» به نقش آفرینی پرداخت.

بانو معصومی در پیوند با شخصیت «منصوره» این چنین گفته است:  او دختری تحصيل کرده و شوخ است و دلخوشی هاي زيادی دارد. در دنيای ديگری زندگی می کند و به اين فکر می کند که ازدواج کند و زود مستقل شود، زيرا مادرش را که زنی سنتی است، الگوی خود قرار داده است. منصوره مانند مادرش است. او به موقع دانشگاه می رود، باهوش است و گاهی اوقات با مادرش مشاوره می کند و کارهاي مثبتی انجام مي دهد.

«مریم معصومی» دهه 90 را با آثار بسیاری پشت سر گذراند اما نقش آفرینی در سریال «همه چیز آنجاست» که از شبکه آی فیلم2 به نشر رسید، وی را به شهرت رساند.

وی در پیوند با شخصیت «سمانه» در این سریال، چنین عنوان کرده است: سمانه برای من یک شخصیت کاملا متفاوت بود و علت تفاوت این کاراکتر هم این است که سمانه یک مقدار با دخترهای امروزی متفاوت است و در مقابل نامزدش اسماعیل با ملایمت رفتار کرده و او را می‌بخشد.

«مریم معصومی» در سریال های «پیدا و پنهان» (1392)، «سی و نه هفته» (1393)، «خانواده آقای پریشان» (1393)، «مرز خوشبختی» (1395)، «نفس شیرین» (1396) و «تعطیلات رویایی» (1396) و همچنین در فلم هایی نظیر «اخلاق تو خوب کن» (1391)، «پس کوچه های شمرون» (1391)، «عروسکخانه» (1395)، «خالتور» (1396)، «ترانه» (1396)، «هزارتو» (1397) و «آپاچی» (1392) به نقش آفرینی پرداخته است.

گفتنی است سریال های مرز خوشبختی، فاصله ها، همه چیز آنجاست و سه دونگ سه دونگ با نقش آفرینی «مریم معصومی» از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «فاصله ها»

دانلود سریال «سه دونگ سه دونگ»

دانلود سریال «همه چیز آنجاست»

دانلود سریال «مرز خوشبختی»

ع ا/ح ح

نظر شما
ارسال نظر