نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2000
-
الف
+

بازیگر سریال «سه دونگ سه دونگ»: بازی در آثار کمیدی را دوست دارم

«یوسف صیادی»، بازیگر سریال «سه دونگ سه دونگ» در یک مصاحبه از هم بازی بودنش با زنده یاد «سیروس گرجستانی» در این سریال گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «یوسف صیادی»، بازیگر ایرانی به بهانه نشر سریال «سه دونگ سه دونگ» از شبکه آی فیلم 2 پس از درگذشت زنده‌یاد «سیروس گرجستانی» در یک مصاحبه از همبازی بودنش با مرحوم گرجستانی در این سریال گفت و از سکانسی یاد کرد که قرار بود از این هنرمند فقید سیلی بخورد.

صیادی در سخنانی اظهار کرد: وقتی شنیدم که ایشان فوت کرده‌اند خیلی متاثر شدم و یاد روزهای همکاری در «سه دونگ سه دونگ» افتادم. در یک سکانس ایشان باید مرا کنار می‌کشید و پس از بگو و مگویی یک سیلی به گوش من می‌زد.

بازیگر نقش «غلام» در سریال «سه دونگ سه دونگ» افزود: به من نگفته بودند که قرار است سیلی بخورم تا صحنه طبیعی‌تر باشد. اما مرحوم گرجستانی آمد و گفت که به من سفارش کرده‌اند که نگویم و سیلی بزنم، ولی نتوانستم، به هر حال قرار است بزنم و ببخشید. من هم گفتم استاد، این چه حرفی است؟ شما اختیار دارید. بزنید و محکم هم بزنید. ایشان سر آن صحنه سیلی را به من زد و بعدش آنقدر عذرخواهی کردند که خودم شرمنده شدم. من جز خوبی و محبت و مهربانی چیزی از ایشان ندیدم، روحشان شاد.

او همچنین درباره بازخوردها و واکنش‌های مخاطبان نسبت به این سریال، بیان کرد: که واکنش‌ها در کوچه و سرک نشان می‌داد که مردم ارتباط خوبی با سریال برقرار کرده‌اند؛ قصه سریال برای مردم باورپذیر و شخصیت‌ها هم آشنا بودند و «شاهد احمدلو» هم به عنوان کارگردان، بازیگران خوبی را دور هم جمع کرده بود و از سوی دیگر بازیگران هم به‌خوبی با هم هماهنگ شده بودند.

او یادآور شد: من نیز در این سریال نقش ماما (دایی) جوان خانواده را بازی می‌کردم که برای پول درآوردن به هر دری می‌زنند و می‌خواهند یک شبه پول دار شوند. البته او انسان بدی نیست و فقط اشتباهاتی می‌کند و برای خودش و اطرافیانش دردسر می‌آفریند، اما ذاتا انسان بدی نیست و حتی مهربان و خوش قلب هم هست.

صیادی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا کمیدی ژانر مورد علاقه او است، به خبرنگار انصاف گفت: همچنان بازی در آثار کمیدی را دوست دارم و ترجیح می‌دهم در این ژانر فعالیت بیشتری داشته باشم. فکر می‌کنم کمیدی، نیاز امروز جامعه ما است و مردم از این نوع کارها استقبال بیشتری می‌کنند.

گفتنی است سریال «سه دونگ سه دونگ» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

«یوسف صیادی»: ایفای نقش «امیرمسعود» در «معمای شاه» ریسک بزرگی بود

م ا 

نظر شما
ارسال نظر