نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2961
-
الف
+

«عباس جمشیدی فر»: نقش های جدی را بیشتر دوست دارم

«عباس جمشیدی فر» بازیگر سریال «سه دونگ سه دونگ» در یک مصاحبه از علاقه خود به ایفای نقش به عنوان یک شخصیت جدی گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «عباس جمشیدی فر» بازیگر نقش «محمود عشقی» در سریال کمیدی «سه دونگ سه دونگ» در یک مصاحبه از علاقه خود به ایفای نقش های جدی گفت.

وی در پیوند با ایفای نقش به عنوان یک شخصیت کمیدی یا جدی به صبا گفت: این موضوع برای من تفاوتی ندارد اما به دلیل اینکه شروع کار من در تلویزیون با بازی در سریال‌های کمیدی و نقش‌های طنز بوده است، کارگردان‌ها نیز از یک جایی به بعد به بازیگرانی که می‌توانند از پس نقش‌های طنز برآید اعتماد می کنند.

بازیگر سریال «سه دونگ سه دونگ» ادامه داد: بیشتر پیشنهادهایی که به من می شود، بازی به عنوان یک بازیگر کمیدی بوده است اما من به شخصه شخصیت های جدی را بیشتر دوست دارم و زمانی که در تیاتر حضور مستمری داشتم بیشتر نمایش‌هایی که در آن‌ها حضور داشتم جدی بودند و الان و در این لحظه بازی در قالب یک کاراکتر جدی را ترجیح می‌دهم.

«عباس جمشیدی‌فر» زاده ۱۳۵۹ هجری خورشیدی در تهران، حرفه خود را از اواخر دهه هفتاد با بازی و نوشتن فلمنامه چند تیاتر شروع کرد و پس از چندی با نقش آفرینی در سریال «روزگار خوش حبیب آقا» در بین مردم شناخته شد.

جمشیدی فر در سریال «سه دونگ سه دونگ» خوش درخشید و تبدیل به کمیدینی مشهور در سریال های ایرانی شد.

با این که جمشیدی فر به تازگی فعالیت‌های خود را در ابعاد گسترده‌تری در تلویزیون ادامه می‌دهد اما می‌شود او را یک بازیگر حرفوی تیاتر دانست.

از جمله دیگر سریال‌های او می‌توان به «بیدار باش»، «باغ شیشه‌ای»، «خانه اجاره‌ای»، «پنج دری» و «بزنگاه» و فلم های سینمایی «خروس جنگی» و «دیوار» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: 

«عباس جمشیدی فر» در مصاحبه اختصاصی با آی فیلم2: به هیچ وجه نمی خواستم سریال «بچه مهندس» را از دست بدهم

اگر «عباس جمشیدی فر» کارگردان می شد...

«محمود عشقی» سریال «سه دونگ سه دونگ» را بیشتر بشناسید+عکس

 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین