نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4090
-
الف
+

«مرضیه موسوی»: دختران افغانستانی فلم «هاجرو» را به خوبی درک می کنند

«مرضیه موسوی» بازیگر افغانستانی فلم «هاجرو» در یک گپ و گفت صمیمانه دراستودیو آی فیلم 2 از روند انتخاب شدنش در این فلم گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مرضیه موسوی» بازیگر افغانستانی در یک گپ و گفت صمیمانه در برنامه «پنجره آی فیلم» از روند حضورش در فلم کوتاه «هاجرو» به کارگردانی «افشین اخلاقی» گفت.

بانو موسی در بخشی از صحبت هایش در خصوص انتخابش برای نقش «هاجرو» عنوان کرد: من از بین 150نفری که برای تست بازیگری در این فلم حاضر شدند انتخاب شدم البته در ابتدا نقش «ماه گل» به من سپرده شد اما در روند تست گریم  متوجه شدم که نقش اصلی این فلم به من سپرده شده است.

این بازیگر افغانستانی در خصوص ایفای نقشش در این فلم کوتاه که قصه دختری‌را روایت می کند که قربانی تعصبات بومی می‌شود عنوان کرد: زمانی که فلمنامه «هاجرو» را می خواندم خودم را از او دور نداستم چون من هم در زندگی شخصی با چنین مشکلاتی مواجه شده بودم.

وی افزود: «هاجرو» یک درام عاشقانه است و دختران افغانستانی با مشاهده این فلم با توجه به معضلاتی که با آن روبرو هستند خیلی خوب با آن ارتباط برقرار می کنند.

بانو موسی با اشاره به اهداف و آرزوهایش در دنیای هنری اضافه کرد: من دوست دارم که بازیگر موفق شوم و باعث سربلندی کشورم باشم. 

فلم کوتاه «هاجرو» به کارگردانی «افشین اخلاقی» و نویسندگی «امیر مسعود سهیلی» اقتباسی از کتاب «فصل پنجم» «خالد نویسا» است که داستان آن در افغانستان روایت می‌شود.

در این فلم «مرضیه موسوی»، «عماد رسولی»، «نازیلا احمدی»، «عالم صبور» و «ستاره موسوی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

گفتنی است «مرضیه موسی» در فلم «سایه بان» محصول مشترک ایران و افغانستان به نویسندگی و کارگردانی «پرهام کاویانی»، تله فلم«به خاطر من» به کارگردانی «غلام محمد موسوی» و چندین تیاتر و فلم های کوتاه نیز ایفای نقش داشته است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر