نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2088
-
الف
+

کارگردان سریال «پایتخت»: اشتراکات فرهنگی بهترین سرمایه برای تولیدات مشترک

«سیروس مقدم» کارگردان برجسته ایرانی در دیدار با «سرور بختی»، از همکاری موسسه فرهنگی اکو در تولیدسریال «جزیره» تقدیر کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «سیروس مقدم» فلم نامه نویس و کارگردان برجسته سینما و تلویزیون ایران در دیدار با «سرور بختی» رئیس موسسه فرهنگی اکو، از همکاری صمیمانه این نهاد بین المللی فرهنگی در تولید سریال «جزیره» تقدیر کرد.

«سرور بختی» ضمن ابراز خرسندی از حضور کارگردان برجسته ایرانی در این نهاد بین المللی، تاکید کرد: موسسه فرهنگی اکو خانه تمام هنرمندان ایرانی و کشورهای عضو است.

وی با اشاره به اینکه انجام اینگونه تعاملات هنری راه انجام همکاری های مشترک فرهنگی را در آینده هموارخواهد کرد، افزود: آرزو می کنم روزی برسد که ملت های این حوزه تمدنی از دیدن آثار سینماگران کشورهای عضو اکو بالاخص کارگردانان ایرانی بهره مند شوند. 

رئیس موسسه فرهنگی اکو ضمن دعوت از آقای «سیروس مقدم» برای تولید فلم یا سریال مشترک با کشورهای عضو اکو، گفت: کوتاهترین راه گسترش صلح و دوستی در منطقه اکو از مسیر تولیدات مشترک سینمایی و تلویزیونی می گذرد.

«سیروس مقدم» کارگردان با سابقه ایرانی که سریال‌‌های پرمخاطبی چون «پایتخت» را برای تلویزیون ساخته‌ است نیز در این دیدار ضمن تمجید از دیدگاههای «دوستی آفرین» رئیس موسسه فرهنگی اکو، گفت: از مشارکت در تولید آثار مشترک با کشورهای عضو اکو استقبال می کنم.

وی با بیان اینکه ملت های این منطقه اشتراکات بسیار فراوانی با یکدیگر در حوزه مختلف فرهنگی، هنری و آیینی دارند، افزود: وجود این اشتراکات بهترین سرمایه برای تولیدات مشترک سینمایی و تلویزیونی است. 

کارگردان سریال جزیره در خاتمه با قدردانی مجدد از همراهی رییس موسسه فرهنگی اکو اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک زمینه همکاری مشترکی با این نهاد بین المللی فرهنگی برای گسترش صلح و دوستی در منطقه اکو فراهم گردد.

بیشتر بخوانید:

نقش آفرینی «بهنام تشکر» در سریال جدید کارگردان «پایتخت» +تصویر

«غزل شاکری» مقابل کمره سریال «جزیره» رفت

نقش آفرینی آوازخوان گروه موسیقی «ماکان بند» در سریال جدید «سیروس مقدم»

نقش آفرینی بازیگر «بر سر دوراهی» در یک سریال جدید

ساخت «جزیره» توسط کارگردان سریال «پایتخت»

م ا 
 

نظر شما
ارسال نظر