نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3540
-
الف
+

آرام جعفری: با سریال «زیر آسمان شهر» به شهرت رسیدم

«آرام جعفری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از تجربه حضورش در سریال «معمای شاه» گفت.

به گزارش آی فیلم2، «آرام جعفری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «معمای شاه»، «مدینه»، «کلانتر 3»، «پرواز در حباب»، «برای آخرین بار»، «خانه ای در تاریکی» و «زیر آسمان شهر» مشاهده کردند در یک مصاحبه از تجربه حضورش در سریال های تلویزونی گفت.

«آرام جعفری» پیرامون ورودش به حرفه بازیگری عنوان کرد: یادم می آید از 7 سالگی وقتی به من می گفتند می خواهی چه کاره شوی می گفتم بازیگر؛ همیشه با عشق و علاقه فلم و سریال می دیدم و عاشقانه هنری که انتخاب کرده ام را دوست دارم. گاهی می نویسم و خیلی کم نقاشی می کنم.

وی افزود: در حوزه کار نمایشی، «دایره گچی قفقازی» اثر استاد «حمید سمندریان» اولین کاری بود که بازی کردم، نقشم در آن اثر خیلی کوتاه بود ولی گروه بسیار آموزنده ای برایم بود. همین که در آن سن و در آن گروه به من نقش دادند محبت بزرگی بود. بعد از آن سه تا سریال به من پیشنهاد شد که سریال «میگی نه نگاه کن» را بازی کردم و بعد افتادم روی غلتک و سریال های متعدد بازی کردم.

این بازیگر سینما و تلویزیون ایران اظهار داشت: با «زیر آسمان شهر» به شهرت رسیدم چون آقای «مهران غفوریان» تیتراژی را تهیه کرده بودند که روی عکس بازیگران اسامی آن ها خوانده می شد و اولین سریال 90 شبی بود به همین دلیل طرفداران زیادی داشت و من هم در این اثر به شهرت رسیدم.

وی درباره ایفای نقشش در سریال «معمای شاه» ادامه داد: از انتخاب هوشمندانه آقای «محمدرضا ورزی» ممنونم، نقش کوتاه و تاثیر گذاری بود چون خانمی را نشان می داد که ویژگی خاصی داشت. در زمینه کارگردانی آقای ورزی همه چیز را می دانستند و خیلی دقیق شخصیت را برای بازیگر بیان می کردند تا بتواند به بهترین نحو آن را به نمایش بگذارد. از خواندن  درس تاریخ مکتب خوشم نمی آمد اما بازی در سریال های تاریخی را دوست دارم.

آرام جعفری

جعفری درباره بهترین بازیگری که با او همبازی شده است گفت: بازیگر خوب در سینما و تلویزیون ایران زیاد داریم ولی در پیشکسوتان «آزیتا حاجیان»، «ثریا قاسمی»، «علی نصیریان» و زنده یاد «محمدعلی کشاورز» کسانی بوده اند که از بازی کنارشان لذت برده ام و درس انسانیت از آن ها آموخته ام و سعی کرده ام اخلاق حرفوی ام را از آن ها یاد بگیرم. از این چهره ها تسلط بر کار، عشق و پشتکار را آموخته ام.

این بانوی هنرمند در پاسخ به این سوال که کدام یک از سریال هایش را بیشتر از بقیه دوست دارد، افزود: سریال های من جگرگوشه های من هستند. «ترنج»، «خاتون»، «خانه ای در تاریکی» یا «قهوه تلخ» و «معمای شاه»، همه را دوست دارم و نمی توانم بینشان اولویت ایجاد کنم. نقش «پرواز در حباب» که در نظرسنجی آن بعد از «فاطمه معتمد آریا» به عنوان بازیگر دوم زن در آن نقش انتخاب شدم، بهترین سریالم بود.

منبع: خبرگزاری فارس

بیشتر بخوانید:

با «آرام جعفری» بازیگر سریال «پرواز در حباب» بیشتر آشنا شوید+تصویر

م ا 

 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین