نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2958
-
الف
+

چرا شخصیت «زی‌زی‌گولو» محبوب است؟

«کاظم اخوان» خالق «زی زی گولو» از دلایل محبوبیت این شخصیت گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «کاظم اخوان» خالق‌ «زی‌زی‌گولو» در یک مصاحبه از محبوبیت این شخصیت عروسکی گفت.

وی در پیوند با محبوبیت «قصه‌های تا به تا» به خبرنگار ایسنا گفت: اعتقاد بر این است که کودکان و نوجوانان بیشتر از برنامه‌هایی استقبال می‌کنند که خاص خودشان است و به‌ آن‌هایی دل می‌بندند که می‌بینند بزرگ‌ترها هم آن برنامه را دوست دارند و آن برنامه را با لذت تماشا می‌کنند.

وی ادامه داد: از ابتدا برای ساخت برنامه «زی‌زی‌گولو» قرار بر این بود که محوریتش مخاطب کودک باشد ولی نگاه عام به خانواده هم داشته باشد؛ در این برنامه دو خانواده هستند با اطفال شان؛ یکی کودک فانتزی و خیالی و دیگری کودک واقعی. این دو به نحوی یکدیگر را کامل می‌کنند، دنیای فانتزی و دنیای واقعیت را به بچه‌ها نشان می‌دهد و به همان اندازه که بچه‌ها در واقعیت زندگی می‌کنند، در تخیل و رویا هم رشد می‌کنند و بزرگ می‌شوند.

اخوان با تأکید بر این‌که کوشش‌هایی که برای ساخت برنامه‌های این‌چنینی می‌شود، بسیار ناچیز است، بیان کرد: «زی‌زی‌گولو» در یک موقعیت بسیار خاص ساخته شد که دیگر تکرار نشد، زمانی که «زی‌زی‌گولو» نشر شد، به قدری از آن استقبال شد که چند تن از بزرگان ادبیات کودک، خواستند تا به صورت کتاب منتشر شود، در نهایت مجموعه کتاب «زی‌زی‌گولو» در ۱۰ جلد و ۳۰ قصه منتشر شد.

وی ادامه داد: در واقع چون سریال هواخواه پیدا کرده و پربیننده بود، به کتاب تبدیل شد. همچنین این مجموعه کتاب قابلیت این را دارد که به صورت انیمیشن دربیاید.

کاظم اخوان در پایان گفت: امیدوارم مدیران تولید به ساخت آثاری چون «زی زی گولو» روی آورده تا شاهد سریال های محبوب مناسب اطفال باشیم.

دانلود سریال «قصه های تا به تا»

ماجرای شکست عاشقی آقای پدر «زی زی گولو»

مراسم بزرگداشت کارگردان «قصه های تا به تا» برگزار شد

عکسی از بازیگر «قصه های تا به تا» بعد از ۲۰ سال

اختصاصی: گپ و گفتی صمیمی همراه آقای پدر «قصه های تابه تا»

ماندگارترین آثار تلویزیونی ایران در دهه ۷۰

«لیلی رشیدی» با یک فلم جدید به سینما می آید

«مریم سعادت» : شهرتم را از «زی زی گولو» دارم

راز ماندگاری خاطرات «زی زی گولو» از زبان «رضا فیاضی»

همه چیز درباره «مرضیه برومند» خالق «قصه های تابه تا» ، «آرایشگاه زیبا» و «آب پریا»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر