نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1698
-
الف
+

امروز در«سایه آفتاب» می بینید؛ «علی» پیکر پدر شهیدش را پیدا می کند

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت آخر سریال «سایه آفتاب» را مشاهده می کنید.

در قسمت های قبلی سریال «سایه آفتاب» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، مشاهده کردید؛ «علی» با هنرنمای «پژمان بازغی» که به همراه مادرکلانش زندگی می کرد به خاطر بدهکاری مدتی در محبس بود و به صورت اتفاقی با فردی آشنا می شود که او را از هویت واقعی خانواده اش آگاه می کند.

امروز در قسمت آخر سریال «سایه آفتاب» می بینید؛ «علی» پس از مدت ها کشمکش با گذشته و هویت واقعی اش تصمیم می گیرد تا برای پیدا کردن پیکر مفقود شده پدرش «ابوالفضل» که در جنگ عراق علیه ایران شهید شده به مناطق جنگی برود و ...

به گزارش آی فیلم2، سریال «سایه آفتاب» به کارگردانی «محمدرضا آهنج» تولید سال 1383 خورشیدی است.

این سریال داستان دو دوست صمیمی به نام رضا و علی می باشد که به دلیل حادثه ای دچار چالش می شوند و رفاقت آنها تحت تاثیر قرار می گیرد. بعد از این حادثه علی و خواهر رضا که قرار بود با هم ازدواج کنند با مخالفت رضا روبرو می شوند و...

پژمان بازغی، حامد بهداد، مجید مظفری، رضا سعیدی، رزیتا غفاری، عنایت بخشی، آناهیتا نعمتی، یوسف تیموری، پیمان شریعتی، آهو خردمند، محمود مقامی، چنگیز وثوقی، رضا بنفشه‌خواه، آتش تقی‌پور، شیوا بلوریان و سید جواد هاشمی بازیگران این سریال هستند.

گفتنی است با پایان یافتن سریال «سایه آفتاب» روز سه شنبه 4 عقرب(آبان) سریال«رستگاران» هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران، ساعت 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «سایه آفتاب»

 م ا 

نظر شما
ارسال نظر