نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3629
-
الف
+

«مهدی پاکدل»: محمد رسول الله (ص)» از بزرگترین فلم های تاریخ سینمای ایران است

«مهدی پاکدل» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از نقش آفرینی خود در فلم «محمد رسول الله(ص)» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مهدی پاکدل» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان شبکه آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «ستایش»، «کیمیا»، «بی گناهان» شاهد بودند، در یک مصاحبه از نقش آفرینی خود در فلم «محمد رسول الله(ص)» گفت.

«مهدی پاکدل» در پیوند با ایفای نقش در فلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» به میزان گفت: باید بگویم که نقش آفرینی در «محمد رسول الله (ص)» برایم یک افتخار بزرگ بود و خدا را شاکرم که این اتفاق برای من افتاد.

وی افزود: این نقش و بازی در این فلم نقشی متفاوت و ماندگار در کارنامه کاری ام است، علاوه بر این همکاری با «مجید مجیدی» نیز افتخاری بود که نصیب من شد.

بازیگر سریال «ستایش» با اشاره به گریم خود در «محمد رسول الله (ص)» تصریح کرد: گریم ما در این فلم بسیار سنگین بود و به نظرم ضرورت چنین فلمی همین نوع گریم بود، زیرا «محمد رسول الله (ص)» یک فلم تاریخی است و نمی‌توانستیم شبیه فلم های تلویزیونی گریم شویم.

وی در پایان «محمد رسول الله (ص)» را فلمی تاریخ ساز دانست و خاطرنشان کرد: «محمد رسول الله (ع)» به عنوان یک فلم تاریخی، زحمت و کار بسیار و درگیری فوق العاده‌ای داشت، به نظر من این فلم جزو یکی از بزرگترین فلم های تاریخ سینمای ایران به حساب می‌آید.

«مهدی پاکدل» در سال 1359 خورشیدی در اصفهان متولد شد.

وی برای اولین بار در سال 1379 خورشیدی با بازی در سریال «با من بمان» ساخته «حمید لبخنده» به تلویزیون آمد و با درخشش در این سریال راه برای بازی های دیگر او باز شد و دو سال بعد در سریال «مروارید سرخ» به ایفای نقش پرداخت.

پاکدل در سریال هایی چون «ما چند نفر» ، «بی گناهان» ، «شب میگذرد» ، «گمشده» ، «ستایش» و «کیمیا» ایفای نقش کرد اما شخصیت «طاهر» در سریال «ستایش» و «پیمان» در سریال «کیمیا» از جمله ماندگارترین نقش هایی می باشد که وی ایفا کرده است.

«ماهی ها عاشق می شوند» ، «شبانه» ، «مصائب دوشیزه» ،«مخمصه» ، «دایره زنگی» ، «بدون اجازه» ، «آزادراه» ، «تمشک» ، «فردا» ، «گاهی» ، «محمد رسول الله» ، «بن بست وثوق» ، «ماجرای نیمروز» ، «خانه کاغذی» ، «نرگس مست»، «تنگه ابوقریب» و «چهارراه استانبول» از جمله فلم های سینمایی «مهدی پاکدل» هستند.

بیشتر بخوانید:

درگذشت گریمور ایتالیایی فلم محمد رسول الله «ص»

گریم های دیدنی و عجیب بازیگران «محمد رسول الله»

دانلود سریال کیمیا

دانلود سریال «ستایش»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر