نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3771
-
الف
+

اولین قسمت سریال «پنچری» امشب در آیفیلم۲

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «پنچری» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، با رسیدن به قسمت های پایانی سریال «نفس گرم»،  قسمت اول سریال «پنچری» به کارگردانی «برزو نیک نژاد» امشب از آیفیلم۲ نشر میشود.

داستان این سریال که محصول سال 1396 خورشیدی است، در مورد مرد جوانی به نام حمید است، وی تمام مقدمات لازم را برای ازدواج با دختر مورد علاقه خود فراهم کرده اما در این مسیر اتفاقاتی خنده دار رخ می دهد که او برای رسیدن به خواسته اش همه اطرافیانش را به چالش می کشد و…

«یوسف تیموری»، «رضا داوودنژاد»، «مهران غفوریان»، «حمید لولایی»، «غلامرضا نیکخواه»، «سولماز غنی»، «زهره فکورصبور»، «مائده طهماسبی»، «مریم سعادت»،«شهین تسلیمی»، «شهره سلطانی»، «بهشاد شریفیان»، «فرزاد حاتمیان»، «نازگل فرنقی»، «حمید غلامی» و «اشکان اشتیاق» بازیگران این سریال هستند.

امروز در قسمت اول سریال «پنچری» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «حمید» که به همراه کاکایش زندگی می کند در تدارک ازدواجش با دختری به نام «نگار» است اما به شدت نگران برگزاری مراسم نکاحش است در این میان به اصرار پدر نگار آن ها یک آزمایش ژنتیکی می دهند که ....

سریال «پنچری» هر شب ساعت 19:00 به وقت تهران، ساعت 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

بیشتر بخوانید:

تماشای آنلاین سریال «پنچری»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر