نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3249
-
الف
+

واکنش بازیگر «پایتخت» به یک شایعه

بازیگر نقش «عسل خاله» سریال «پایتخت» از نحوه ورود به دنیای بازیگری گفت.

به گزارش آی فیلم2، «سکینه‌خاتون شفافی» بازیگر نقش «عسل خاله» سریال «پایتخت» با صدای خاص، سرعت در گفتار،  دیالوگ‌های مورد استفاده مادران و مادرکلان ها، از شخصیت های محبوب این سریال است.

«سکینه‌خاتون شفافی» زاده ۱۳۱۹ در ساری است و قبل از سریال پایتخت تجربه بازی در فلم و سریالی را نداشته است.

وی درباره نحوه آشنایی و‌ جذب در سریال «پایتخت» به فارس گفت: در مسیر همیشگی ام سریال پایتخت، در حال فلمبرداری بود و گاهی اوقات از لوکیشن های آن رد می شدم و معمولا برای تماشا نمی‌ایستادم.

او ادامه داد: اما یک روز آقای مقدم کارگردان این سریال به من سلام کرد و گفت که همه مردم در زمان فلمبرداری ما را  تماشا می‌کنند و شما تماشا نمی‌کنید؟ آیا شما علاقه دارید در سریال بازی کنید؟ این شد که  دو روز بعد یک موتر برای من فرستادند تا در این سریال بازی کنم.

وی افزود: کشف تصادفی چهره‌ای که بر دل‌ها نشست را می‌توان تبحر یک کارگران کار کشته ذکر کرد، اما باید عنوان کنم برای بازی استرسی نداشتم و در برخی قسمت‌های سریال از اول تا آخر حضور داشتم.

«سکینه خاتون شفافی» با اشاره به اینکه مدتی شایعه درباره نسبت من با آقای «تنابنده» منتشر شده بود، عنوان کرد: من مادر ارسطو و خاله نقی در سریال بودم و خاله واقعی نقی (محسن تنابنده) نیستم.

وی با بیان اینکه مردم برای عکس‌گرفتن با «عسل خاله» صف می‌بستند، اظهار داشت: بعد از نشر سریال، هر روز ۱۰ تا ۳۰ نفر برای عکس گرفتن می‌آمدند و بابت این موضوع اعتراضی نداشتم.

«سکینه‌خاتون شفافی» در پایان ضمن اشاره به خاطرات خوب خود از سریال پایتخت، گفت: به دلیل اینکه سواد نداشتم، متن را نویسندگان به من می‌گفتند و من بیان می‌کردم و به ندرت صحبت‌های من نیاز به تکرار فلمبرداری داشت.

گفتنی است مجموعه سریال های «پایتخت» پیش تر از آی فیلم2 به نشر رسیده است.

درپیوند با این خبر بخوانید:

دانلود فصل اول پایتخت

دانلود فصل دوم پایتخت

دانلود فصل سوم پایتخت

دانلود فصل چهارم پایتخت

دانلود فصل پنجم سریال پایتخت

ع ا

نظر شما
ارسال نظر