نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2300
-
الف
+

«رامین ناصر نصیر»: برعکس نقش هایی که بازی کردم آدم شوخی نیستم!

بازیگر سریال «پشت کنکوری ها» در یک مصاحبه از نحوه ورودش به دنیای بازیگری گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «رامین ناصر نصیر» بازیگر سریال «پشت کنکوری ها» در یک مصاحبه از نحوه ورودش به دنیای بازیگری گفت.

وی در پیوند با این موضوع اظهار داشت: در ابتدا جذب عکاسی شده و بعد وارد عرصه تیاتر شدم. بیشتر علاقه به نوشتن داشتم و خیلی ناگهانی وارد بازیگری شدم. اول تیاتر را با گروه های دانشجویی و حرفوی آغاز کردم و بعد در سال 1372، «مهران مدیری» برای برنامه «ساعت خوش» از افراد مختلفی تست گرفتند که من هم یکی از آن ها بودم، تست دادم و وارد این حوزه شدم.

ناصر نصیر بیان کرد: هیچ کدام از نقش هایی که بازی کردم شبیه من نیست چون تمام نقش هایی که بازی کردم طنز بودند ولی من آدم شوخی نیستم و همه فکر می‌کنند من باید شبیه نقش ها باشم ولی وقتی مرا می‌بینند متعجب می شوند.

وی در پایان درباره برخی از بازیگران طنز ایران اظهارنظر کرده و گفت: «رضا شفیعی جم» از لحاظ چهره و بازی منحصر به فرد خود، متفاوت است و او می‌تواند به دلیل دقیق بودن سریع رفتار دیگران را تقلید کند. او از معدود آدم هایی است که در این حرفه باسواد است. من و «جواد رضویان» به جز چند آیتم در سریال «شوخی کردم»، دیگر هیچ برنامه ای باهم نداشتیم اما من همیشه برنامه های او را دنبال کردم.

«رامین ناصرنصیر» زاده‌ 11 دلو(بهمن) 1354 در تهران، بازیگر و کارگردان اهل ایران است.

وی که فارغ‌التحصیل رشته‌ تدوین از دانشکده‌ هنرهای زیبا است در سال 1373 با ایفای نقش در سریال «ساعت خوش»، قدم  به عرصه‌ تصویر گذاشت.

او در زمینه‌های دیگری به عنوان عکاس، نویسنده، مترجم، کارگردان و منشی صحنه نیز سابقه‌ی فعالیت دارد.

ناصر‌نصیر در سریال های نظیر «جنگ 77» (1377)، «ورثه‌ آقای نیکبخت» (1378)، «مربای شیرین» (1379)، «پشت‌ کنکوری‌ها» (1381)، «باجناق‌ها» (1383)، «کتاب‌فروشی هدهد» (۱۳۸۵)، «زن‌بابا» (1389)، «سه-پنج-دو» (۱۳۹۰)، «قهوه‌ تلخ» (۱۳۹۱)، «شوخی کردم» (۱۳۹۲)، «در حاشیه» (۱۳۹۳) و «دست نزن جیزه» (۱۳۹۴) به ایفای نقش پرداخته و کارگردانی سریال «خانه‌ی اجاره‌ای» (1390) را در کارنامه‌ی هنری‌اش دارد. 

گفتنی است سریال های پشت کنکوری ها، زن بابا، سه پنج دو، شوخی کردم و در حاشیه با نقش آفرینی رامین ناصر نصیر از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

دانلود سریال «پشت کنکوری ها»

دانلود سریال «زن بابا»

دانلود سریال «سه پنج دو»

دانلود سریال «در حاشیه»

ع ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین