نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3871
-
الف
+

«دو نفر و نصفی» فلم سینمایی پنجشنبه شبکه آی فیلم 2

فلم سینمایی «دو نفر و نصفی» روز پنجشنبه 29میزان(مهر) از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، فلم سینمایی «دو نفر و نصفی» به کارگردانی «یدالله صمدی» روز پنجشنبه 29میزان(مهر) از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

فلم «دو نفر و نصفی» محصول سال ۱۳۷۰ است که صمدی این داستان را با نگاهی به داستان «سه مرد و یک سبد» اثر «کولین سِرو» نوشته ‌است.

دو نفر و رنصفی

در خلاصه داستان این فلم آمده است:در ماجرایی جالب و شیرین، کالسکه پریسا کوچولو در سراشیبی پارک به حرکت افتاده و پس از طی مسافتی طولانی، در مقابل خانه دو پسر عمو به نام‌های «علیرضا» و «خسرو» متوقف می‌شود. با باز شدن پای این کودک به آن خانه، تغییراتی اساسی در زندگی آن دو به وجود می‎‌آید ...

دو نفر و نصفی

«آتنه فقیه نصیری»، «فرامرز قریبیان»، «علیرضا خمسه»، «پریسا اکبر نژاد»، «اکبر دودکار»، «فرخ‌لقا هوشمند»، «لوریک میناسیان»، «اصغر زمانی»، «فرهاد خان محمدی»، «محرم بسیم»، «فاطمه دانشزاد»، «نعفت رضایی»، «اکبر فرجی»، «محمد نواب زاده»، «شاپور بخشایی»، «داوود بیاتی»، «شعبان رنگی وند»، «رحمان مقدم» و «سراج الدین حجازی» بازیگران این فلم هستند.

دو نفر و نصفی

بر اساس این گزارش، فلم سینمایی «دو نفر و نصفی» پنج شنبه 22 میزان(مهر) ساعت 19:00 به وقت تهران، ساعت 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

گفتنی است بر اساس تغیرات جدیدی که در جدول نشراتی شبکه آی فیلم 2 صورت گرفته، از تاریخ 29 میزان (مهر)، فلم های سینمایی این شبکه روزهای پنجشنبه، ساعت 19:00 به وقت تهران نشر خواهند شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر