نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3748
-
الف
+

فلم سینمایی «قصه عشق پدرم» در برنامه سینما آی فیلم این هفته بررسی می شود ‌

فلم سینمایی «قصه عشق پدرم» در برنامه سینما آی فیلم مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش آی فیلم2، ‌فلم سینمایی «قصه عشق پدرم» به کارگردانی «محمدرضا ورزی» محصول سال 1391 خورشیدی، شنبه 24 میزان(مهر) ساعت 19:45 به وقت تهران، ساعت 20:45 به وقت کابل و 21:15 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه جهانی آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. 

«قصه عشق پدرم» داستان مردی به نام «حاج محمود» را روایت می‌کند که سالها منتظر بازگشت پسرش از میدان نبرد مانده و به دفعات این موضوع را از طرق مختلف پیگیری کرده است. دیگران بار‌ها به او گفته اند فرزندش شهید شده و دیگر امیدی به بازگشت او نیست، اما حاج محمود همچنان منتظر است.

1111«مصطفی زمانی»، زنده یاد «چنگیز جلیلوند»، «مهراوه شریفی‌نیا»، «بهنوش طباطبایی»، «محمد رضا شریفی‌نیا» و «امیریل ارجمند» از بازیگران این فلم هستند.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌ سازندگان آن آشنا شوند.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

«قصه عشق پدرم» محمدرضا شریفیان مجوز نمایش گرفت

بازگشت «مصطفی زمانی» به سینما با «قصه عشق پدرم»

ع ا /ح ح

نظر شما
ارسال نظر