نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2822
-
الف
+

«بیوک میرزایی»: امیدوارم «روزگار جوانی3» هم مورد استقبال قرار بگیرد

«بیوک میرزایی» در یک مصاحبه از جزئیات فصل سوم سریال «روزگار جوانی» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «بیوک میرزایی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه در پیوند با آخرین جزئیات فصل سوم سریال «روزگار جوانی» گفت.

«بیوک میرزایی» در گفت‌وگو با میزان در خصوص فصل جدید سریال «روزگار جوانی» گفت: در این سری از سریال «روزگار جوانی» مخاطب نیز با چهار شخصیت جوان و دانشجو با ۴ گویش و فرهنگ مختلف از جمله آذری، آبادانی، شیرازی و مشهدی روبرو خواهد شد و داستان حول محور این چهار شخصیت اصلی روایت می‌شود.

وی در همین راستا ابراز کرد: امیدوارم فصل جدید «روزگار جوانی» نیز همچون فصل های قبل مورد استقبال قرار گیرد، البته نا گفته نماند که ۲۰ سال پیش تلویزیون نسبت به امروز از شبکه‌های محدودتر با برنامه‌های نمایشی کمتری برخوردار بود.

بازیگر سریال «مدار صفر درجه» ادامه داد: بنابراین شانس دیده شدن و استقبال سری جدید «روزگار جوانی» هم اکنون به دلیل وجود شبکه‌های مختلف و برنامه‌های متنوعی که هرکدام از این شبکه‌ها ارائه می‌دهند در گرو آغاز نشر و نوع ارتباط گیری با مخاطبان است پس باید منتظر ماند و دید این سریال چقدر می‌تواند بیننده را با خود همراه کند.

فصل اول سریال «روزگار جوانی» در سال 1377 به تهیه کنندگی «اصغر توسلی» و کارگردانی «شاپور قریب» و «اصغر توسلی» و نویسندگی «اصغر فرهادی» ساخته شد و فصل دوم آن نیز در سال 1378 به تهیه کنندگی و کارگردانی «اصغر توسلی» و نویسندگی «علی اکبر محلوجیان» و «فرهاد نقدعلی» از رسانه ملی ایران نشر شد. 

گفتنی است که فصل اول و دوم سریال «روزگار جوانی» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

«بیوک میرزایی» زاده ۹ اسد(مرداد) ۱۳۳۴ خورشیدی در تهران گوینده رادیو و بازیگر ایرانی تلویزیون و سینما است.

میرزایی فارغ‌التحصیل رشته «علوم سیاسی» دانشگاه آزاد است.

وی در سال ۱۳۴۹ به عمر  ۱۵ سالگی، به یادگیری رشته بازیگری در «هنرکده هنرپیشگی آناهیتا» پرداخت. سپس از سال ۱۳۶۲ و با حضور در نمایش تلویزیونی «آینه خیال» به کارگردانی «داود میرباقری»، کارش را در تلویزیون آغاز نمود و از سال ۱۳۶۳ نیز با برنامه «صبح جمعه با شما»، حضور در رادیو را تجربه نمود.

وی در ۱۳۶۸ در سریال «آقای دلار» به کارگردانی «مجید بهشتی» بازی کرد.

آغاز فعالیت بیوک میرزایی در سینما، در سال ۱۳۶۷ و با فلم «نار و نی» به کارگردانی «سعید ابراهیمی‌فر» بود.

این هنرمند ایرانی همچنین در فلم های «خوک» (۱۳۹۶)، «اخراجی‌ها ۲» (۱۳۸۷)، «پسران آجری» (۱۳۸۵)، «از دوردست» (۱۳۸۴)، «خانه روشن» (۱۳۸۴)، «واکنش پنجم» (۱۳۸۱)، «بمانی» (۱۳۸۰)، «عشق شیشه‌ای» (۱۳۷۸)، «آشوبگران» (۱۳۷۷)، «تعطیلات تابستانی» (۱۳۷۴)، «تنگنا» (۱۳۷۴)، «حادثه در کندوان» (۱۳۷۴)، «دادستان» (۱۳۷۰) و «ابلیس» بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

گریه های تلخ و دردناک «بیوک میرزایی» به خاطر فوت همسرش +ویدیو

«اصغر توسلی» کارگردان فصل جدید سریال «روزگار جوانی» شد

واکنش «کیهان ملکی» به ساخت سریال «روزگار جوانی3»

دانلود سریال «روزگار جوانی» 

دانلود سریال «روزگار جوانی2» 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر